Restjes Doosje

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
266
154
Nijmegen
Geen uitgebreid verslag, maar aantal foto's terwijl ik een beetje aan het freewheelen was.

Zoals waarschijnlijk wel meer mensen hier, heb ik grote doos met allemaal kleine rest stukjes hout. afgelopen weekenden gebruikt om iets van die restjes te maken.
Ik begon met een hexagon doosje, ook om mijn nieuwe verstekzaag uit te proberen. Daarna moest er een dekseltje komen. Die heb ik uit de losse pols gemaakt. Dus niet alles precies uitmeten, maar gewoon zagen, plakken, vlakken ;-)
Plakjes verlijmen en in reepjes zagen.
restjesDoosje_01.jpgrestjesDoosje_02.jpg

Vervolgens weer opdelen en weer verlijmen totdat het groot genoeg is om het dekseltje er ui te kunnen zagen.
restjesDoosje_03.jpgrestjesDoosje_04.jpgrestjesDoosje_05.jpgrestjesDoosje_06.jpgrestjesDoosje_07.jpgrestjesDoosje_08.jpg

Het eindresultaat:
restjesDoosje_09.jpg

Het is maar een klein doosje, dus nog steeds een volle doos met restjes :D
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.426
687
Emst
Maak er dan nog meer, als je er genoeg maakt is het doosje met restjes leeg :D

Maar deze ziet er geslaagd uit.
 

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
528
48
Groningen
Wat een geinig effect, leuk!

Ik krijg vaak te horen dat ik meer moet opruimen, maar dit zijn echt kleine restjes met mooi resultaat, top!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.