Record Power BS250 lintzaag klein stil tafelmodel

FrankW

Actieve deelnemer
15 mei 2013
32
0
Nijmegen
kleinere lintzaag van topmerk Record Power. Geschikt voor modelbouw, instrumentbouw, fijne onderdelen etc.

Het grote voordeel van deze zaag voor mij is dat hij redelijk makkelijk tilbaar (ca. 25-30 kilo), en daarbij ook erg stil (<85 dB) is. Ik woon nl. in een oud appartement, en werk op een slaapkamer. Ik kan dus geen buren geluidsoverlast veroorzaken.

Ik heb deze lintzaag 9 maanden geleden gekocht van onze (super aardige) forumgenoot hdv; die hem bij mijn weten bij Baptist in Arnhem had gekocht. Ikzelf heb hem minimaal gebruikt, alles bij elkaar misschien 2-3 uur maximaal.

Ik heb hem gebruikt voor het bouwen van een gitaar. Om de boven/achterbladen/zangbalkjes/inleg etc. van de gitaar te zagen. Die gitaar is nu (bijna) af, en ik wil nu iets anders kopen.

De nieuwprijs bij Baptist is 359 euro —> ik verkoop hem voor net iets meer dan de helft lijkt me super redelijk —> 199 euro is dus de vaste (!) prijs. Geen afdingers s.v.p.

Locatie is stadscentrum Nijmegen

IMG_2952.jpeg
IMG_2947.jpeg

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.