Door een hagelstorm enkele maanden geleden werd een deel van mijn woning ernstig beschadigd.
Ik had hier (ergens diep in mijn hoofd) plannen voor maar door de situatie zijn deze plannen iets drastischer geworden en moet ik dit deel van de woning volledig vernieuwen.
een deel van de verbouwing hield in dat ik een nieuwe voordeur, een raam en een achterdeur moest maken.
Het gebouw zelf heb ik, hoe kan het ook anders, in houtskelet gemaakt.
Op de foto's zie je nog de oude muur en deur, deze gaan er nog uit en zo wordt deze kubus één grote ruimte.
volgend enkele foto's tijdens het maken van de deur en het gebouw.
dit is de houtskelet, de zwarte flappen zijn epdm die ik op het hout gekleefd heb om dan zo mijn deur en raam winddicht te maken.

De wand beslagen en de vensterbank zit erin, klaar om een raam te ontvangen.

De pennen en groeven gemaakt en droog passen.

Verlijmen, nooit gedacht dat 2 kleine raampjes aan een deur toevoegen zoveel extra werk geeft.

Ik had hier (ergens diep in mijn hoofd) plannen voor maar door de situatie zijn deze plannen iets drastischer geworden en moet ik dit deel van de woning volledig vernieuwen.
een deel van de verbouwing hield in dat ik een nieuwe voordeur, een raam en een achterdeur moest maken.
Het gebouw zelf heb ik, hoe kan het ook anders, in houtskelet gemaakt.
Op de foto's zie je nog de oude muur en deur, deze gaan er nog uit en zo wordt deze kubus één grote ruimte.
volgend enkele foto's tijdens het maken van de deur en het gebouw.
dit is de houtskelet, de zwarte flappen zijn epdm die ik op het hout gekleefd heb om dan zo mijn deur en raam winddicht te maken.

De wand beslagen en de vensterbank zit erin, klaar om een raam te ontvangen.

De pennen en groeven gemaakt en droog passen.

Verlijmen, nooit gedacht dat 2 kleine raampjes aan een deur toevoegen zoveel extra werk geeft.