Prowood in Gent (België) (van 17 tot en met 21 oktober 2021)

Ambidexterity

Actieve deelnemer
7 okt 2021
188
84
Prerov, Tsjechie
Ik zag niks terug hier op het forum over Prowood evenement.
Toevallig hebben wij gratis kaartjes gekregen en deze zondag gaan we er even kijken of het wat is.
Als het niks is, de camera's gaan mee, dan gaan we overschakelen naar onze andere hobby ;-)

Linkje --> Prowood 2021

Ambidexterity

Actieve deelnemer
7 okt 2021
188
84
Prerov, Tsjechie
Volgens mij is het voor iedereen gratis, het volgende staat op hun site;
Deze code vindt u op de uitnodiging die u van uw leverancier heeft ontvangen. Heeft u geen uitnodiging? Gebruik dan de code ORG123.

Ik ben niet beroepsmatig met hout bezig, maar toch gekregen.
Die bankrekening komt wel goed ;-)

Benieuwd of er meer mensen gaan, ik ben er nooit geweest, wel eens op een oersaaie kunststof beurs geweest. Ik hoop niet dat deze beurs zo is.

olivier_a

Actieve deelnemer
20 jun 2017
110
38
Brussel
Ik ben daar een paar jaar geleden geweest en was zeer interessant. Heel groot, veel leveranciers die hun producten ten toon stellen van industriële cnc machines tot parketolie. De Houtdraaiers gilde stond er zelfs.

jorisvh

Actieve deelnemer
26 dec 2020
206
149
49
Oostduinkerke (België)
ik plan ook te gaan.
Iedereen die een goeie relatie heeft met een standhouder heeft ongetwijfeld een code gekregen voor gratis tickets. Zoniet kan je via de organisatie zelf tickets bestellen.
Tenzij ik er over gekeken heb zal de feldergroep noch verdeler er zijn 🤔. Bizar.

Charel09

Post veel
10 sep 2014
933
185
Antwerpen
ik heb er niets aan gehad. Enigste “praktische” voor mij waren CMT en Festool (incl Shaper) maar daar kan ik hier in de buurt ook mijn gerief vinden.

jorisvh

Actieve deelnemer
26 dec 2020
206
149
49
Oostduinkerke (België)
De vraag is ook: wat verwacht je?
Ik verwacht een overzicht van nieuwigheden qua meubelbeslag, plaatmateriaal, lijmen, gereedschap, machines (maw nieuwe ideeën om geld aan uit te geven 🤓😳).
Ik hoop dat er wat dat betreft wat te rapen valt.
En, veel maar dan 2u denk ik er ook niet aan te spenderen.

• Wow
Waarderingen: houtdraaierke65

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.156
521
Omgeving Eindhoven
Ik denk ook dat er door Corona en de onduidelijkheid over het wel of niet kunnen doorgaan (en zo ja op welke schaal), veel bedrijven zijn afgehaakt, zoals al eerder over DB&S werd gezegd.
Als ik de lijst van de standhouders vergelijk met het zusje in NL van dezelfde organisator, HoutPro+, in Den Bosch heeft deze laatste een veel uitgebreidere exposantenlijst. Daar ben ik bij de vorige editie geweest (als hobby-houtbewerker en minder fanatiek dan nu) en vond die toen wel degelijk interessant. Maar ik zie nu voor de beurs in Gent inderdaad minder bedrijven die mij als niet-prof direct aanspreken (ook wel omdat ik veel van de VL-bedrijven niet ken natuurlijk).
Gent is voor mij erg ver rijden, maar Den Bosch volgend jaar staat wel op de planning.

• Leuk
Waarderingen: rinus

Ambidexterity

Actieve deelnemer
7 okt 2021
188
84
Prerov, Tsjechie
±3,5 uurtjes stonden we buiten, leuk gesprekken gehad bij Rubio en Detelec. Een aardige dame gesproken bij Festool of de Shaper. Verder was er weinig inspiratie. een aantal standhouders met eigen bar waar mensen bier en wijn aan het lurken waren. Helaas geen echte stands met meetgereedschappen enzovoort.
Was leuk om mee te maken, maar helaas niet explosief.

Daarna maar even naar Brugge gereden en door de stad geslenterd om foto's te maken, helaas veel toeristen.
Rond 2300 uur thuis, was verder wel een leuke dag.

• Leuk
Waarderingen: jorisvh

Ambidexterity

Actieve deelnemer
7 okt 2021
188
84
Prerov, Tsjechie
en de foto's van prowood ?
Nou, nee, niet echt dan alleen een paar met de telefoon voor info.
Een Festool 90graden ding en een leuke lamp.

Wel het een en het ander in Brugge geschoten, Spooky doors :ROFLMAO:

Bijlagen

• fes6879833.jpg
    fes6879833.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 33
  • Dete7873439023.jpg
    Dete7873439023.jpg
    147,5 KB · Weergaven: 32
  • _LVM565833.jpg
    _LVM565833.jpg
    157,9 KB · Weergaven: 33
  • _LVM566242.jpg
    _LVM566242.jpg
    154,3 KB · Weergaven: 30

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.