Prive confersatie over zetten naar forum.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.952
3.516
Een forum lid heeft mij wat vragen gesteld over een defect aan zijn machine. Dit is per persoonlijk bericht gegaan. Maar het leek ons beter om dit op het forum te zetten, zodat andere mensen er ook wat aan kunnen hebben en er waren ook vragen over zijn machine waar andere leden veel meer van weten dan ik. Is het voor een moderator mogelijk om dit over te zetten? Zo niet, moeten we dan alles weer op nieuw typen?

• Leuk
Waarderingen: ornament

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
110
69
Rosmalen
Je zou anders ook screenshots kunnen maken van de berichten en die dan als foto's plaatsen in een nieuw topic

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.352
3.465
Gaanderen
Chevy 66 ik heb het net even geprobeerd. Tekst selecteren dan met de rechtermuis knop klikken en dan het scherm volgen. Selecteren en dan ctrl c en dan ctrl d werkt niet.

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.932
1.162
Leeuwarden
Ik ken geen functie om een gehele conversatie om te zetten naar een topic.

Ik adviseer jullie dat dan toch maar met selecteren, kopiëren en plakken te doen. Dat lukt mij zonder problemen zowel met de iPad als op een MacBook.

Succes, Fons

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.