Polyestershoppen.nl maar dan in Singapore

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.943
928
Antwerpen
Had gister nog wat epoxy en dergelijke nodig, besteld op Polystershoppen.nl (lekker lokaal dacht ik) en vandaag op mijn bankafrekening zie ik staan “Paypal Singapore”,
nou zeg, veel zotter moet het niet worden zeg

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
583
132
Volgens de website gewoon in nl:
Polyestershoppen BV
Oostbaan 6802841ML Moordrecht

Kan wel iets van dropshipping zijn ofzo.

ornament

Oud hout
29 nov 2011
2.661
645
Had gister nog wat epoxy en dergelijke nodig, besteld op Polystershoppen.nl (lekker lokaal dacht ik) en vandaag op mijn bankafrekening zie ik staan “Paypal Singapore”,
Hey, Charles,

ken je Assyst in Berlaar?

Dat is nog lokaler.

Dat is een bedrijf waar de beroepslieden en ook wat grotere bedrijven zich door lieten bevoorraden. Je belde, overlegde , ze gaven raad, en ze brachten de goederen met hun camionetten. Daar was hun handel op afgesteld, zo werkten ze. Je moest er niet zelf naartoe, want daar waren ze niet voor ingericht. Geen echte winkel, dus die kost was er niet.

Ondertussen hebben ze een webshop, en pasten de naam wat aan en kun je de goederen ook zelf gaan afhalen.

Groeten

Ornament

www.beeldhouwen.net

BenWouters

Nieuw lid
26 jan 2025
6
2
Utrecht
Polystershoppen.nl geeft een pagina dat de domein te koop staat. Kan vast niet kloppen.
Bedoel je Polyestershoppen - Leverancier van polyester en epoxy ?

Deze zit geheel in NL met NL voorraden enzo (je kan je bestellings zelf gewoon afhalen bij hun magazijn in NL). Je beoordeelt ze nu op een betalingsprovider (paypal), die ze gebruiken, die over de hele wereld zit? Dan moet ik ook maar niet meer op de markt hier elke donderdag gaan shoppen, die pintransacties geven soms ook buitenlandse informatie aan.

Rik Hendrikx

Actieve deelnemer
17 aug 2020
48
85
Ranst
Toolstation idem dito.
Besteld via de webshop, geleverd vanuit centraal magazijn naar Borsbeek, betaald aan Paypal Singapore.
Wordt ons nu wel knap lastig gemaakt om via de bankrekening te achterhalen wat we waar voor hoeveel gekocht hebben 🕵️‍♀️, zo worden we dan haast verplicht om ook een eigen Peppol-achtig systeem op te zetten om aan de baas (thuis) de gemaakte (on)kosten te verantwoorden :p.

• Leuk
Waarderingen: rinus

BenWouters

Nieuw lid
26 jan 2025
6
2
Utrecht
Dat had ik gedaan, met Bancontact betaald !!
en niks via Paypal dus dat was het ‘rare’
Niets raar aan. De winkel zegt tegen paypal; "Deze persoon moet bedrag x betalen". Waarna paypal tegen klant van de winkel zegt: "je moet bedrag x betalen". Dat kan met paypal (uiteraard), maar ook kiezen voor bancontact, ideal, creditcard, kadobonnen, <whatever paypal accepteerd>". Na de betaling roept paypal tegen de winkel; "er is betaald". En de winkel doet verder zijn ding.

Daar is dus niets raar aan.

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.246
500
hilversum
Er kan achter de schermen met bank transfers te maken hebben.
Sommige bedrijven laten hun betalingen via het buitenland lopen.
Omdat de transactie kosten lager zijn.

Paypal is gewoon een betaling methode zoals Ideal via de 1 kan je meerdere vormen aannemen.

Op zich niks vreemds aan, waarschijnlijk scheelt het ze x cent per transactie om via paypal hun zaken te doen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.