Hey, Charles,Had gister nog wat epoxy en dergelijke nodig, besteld op Polystershoppen.nl (lekker lokaal dacht ik) en vandaag op mijn bankafrekening zie ik staan “Paypal Singapore”,
nou zeg, veel zotter moet het niet worden zeg
Polystershoppen.nl geeft een pagina dat de domein te koop staat. Kan vast niet kloppen.Had gister nog wat epoxy en dergelijke nodig, besteld op Polystershoppen.nl (lekker lokaal dacht ik) en vandaag op mijn bankafrekening zie ik staan “Paypal Singapore”,
nou zeg, veel zotter moet het niet worden zeg
Dat had ik gedaan, met Bancontact betaald !!of je betaalt gewoon met Bancontact rechtstreeks op de bankrekening van de winkel ipv via een buitenlandse betaalprovider.
Niets raar aan. De winkel zegt tegen paypal; "Deze persoon moet bedrag x betalen". Waarna paypal tegen klant van de winkel zegt: "je moet bedrag x betalen". Dat kan met paypal (uiteraard), maar ook kiezen voor bancontact, ideal, creditcard, kadobonnen, <whatever paypal accepteerd>". Na de betaling roept paypal tegen de winkel; "er is betaald". En de winkel doet verder zijn ding.Dat had ik gedaan, met Bancontact betaald !!
en niks via Paypal dus dat was het ‘rare’
Ik denk dat PayPal tegenwoordig ook een betaalservice provider is, zoals Mollie en Adyen.Dat had ik gedaan, met Bancontact betaald !!
en niks via Paypal dus dat was het ‘rare’