plek beschikbaar in gedeelde werkplaats

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
218
15
culemborg
Eerlijk gezegd weet ik niet of het hier thuis hoort of ergens anders...verplaatsen mag (of verwijderen als dit in strijd is met de regels)

Ik deel in Culemborg vlakbij het station een werkplaats met een aantal andere makers. In totaal 1000m2 met een grote machinale (hout), een staalwerkplaats, ontwerpplekken, atelierruimte en kantine natuurlijk. Aan het eind van het jaar gaan er twee makers weg en is er ruimte voor nieuwe ondernemers.

We zoeken ondernemers die het fijn vinden om samen te werken met andere ondernemers (en stagelopers).
Omdat ik niet zeker weet of ik een website mag vermelden kun je me het beste maar even een privé bericht sturen voor meer informatie.

Vriendelijke groeten,
Dirkjan
 
  • Leuk
Waarderingen: JuulvH en mink

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
Ziet er leuk uit. Helaas woon ik niet in de buurt van Culemborg. Ik vind de trap/planken constructie erg mooi die op de website staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: klauterkamer

sstroobants

Actieve deelnemer
9 okt 2020
45
22
Delft
Wat leuk, mijn eetkamerstoelen (oude kerkstoelen uit een kerkje in 's Gravenzande) komen nog uit die fabriek :).

WhatsApp Image 2022-09-08 at 09.06.25.jpeg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.