piepschuim MFT tafel

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Kan iemand mij vertellen waar ik dit paarse 'piepschuim' kan kopen en wat de naam hiervan is?

Bedankt alvast.
Vriendelijke groet,
ndk
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.125
2.618
Als je op xps plaat zoekt, vindt je wel een aanbieder in je buurt. Ik neem aan dat de roze kleur niet een vereiste is, want het is er ook in blauw en geel.
 

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
89
26
Ljouwert
je kunt ook op pir zoeken. zelfs van die groene ondervloer platen functioneren prima voor dit doel. en marktplaats is ook behulpzaam als je maar weinig nodig hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: ndk

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
260
109
Noardeast-Fryslân
Foutje in de URL. Dit is de goede URL.

Dacht eerst 'dat is niet duur. Totdat ik zag dat er heel klein /m2 staat en de prijs € 52,99 blijkt te zijn. Heel wat meer dan de gesuggereerde € 10,09. Nog even narekenend: 1,2 * 0,6 = 0,72 m2. Zou volgens mij betekenen dat het 0,72 * 10,09 = € 7,27 per stuk zou zijn.
1701614427748.png

Kortom: snap niets van de prijs :oops:. Maar daar kun jij vast meer over vertellen :) .

Edit: ben er al achter: je koopt een pak van 7 platen = 5,25 m2. Dan valt de prijs per plaat wel mee. Moet je alleen wel plek hebben voor die andere 6 die je er verplicht 'bij krijgt'.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rutger Broekman

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
@hansth er zijn idd plekken die ze per stuk verkopen.
Je kan ook kijken naar welke dikte je fijn vindt.
Ik heb een pak van 5 x 4cm gekocht, maar je zit idd rond de €50.
Met 4 platen kan ik precies een 122x244 (okee, 120x240) plaat op de vloer van mijn werkplaats zagen met de cirkelzaag en na gebruik op de kast gooien. (want dat is het enige waar ik het voor gebruik :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.