Petrolhead heeft het licht gezien

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
Mijn naam is Bob, momenteel 28 jaar jong.. Afkomstig van Belgisch Limburg en elke dag meer en meer tijd aan het besteden op dit forum! Tot nu toe was het al automotive wat de klok sloeg, maar daar is een tijdje terug houtbewerking bijgekomen. Mijn nonkel, grootvader en nog twee generaties ouder hadden een schrijnwerkerij, mijn vader verkoopt houten speeltuinen en tuinhout in bijberoep.. Dus je kan wel zeggen dat het er een beetje aan zat te komen :)

Eerste kleine projectjes waren een boekhouder om te helpen tijdens het studeren, een constructie om een rechte slijper als frees te gaan gebruiken, een werkbank voor in de kelder,... En nu had ik voor moederdag een Bonsai rek in gedachten, aangezien ze de smaak te pakken heeft en een cursus gaat volgen. Ik ga er een topic over aanmaken, zal hier eventueel ook de link vermelden.

*edit* http://www.woodworking.nl/showthread.php?13615-Bonsai-bench&p=140180#post140180
 
Laatst bewerkt:

Rocky

Actieve deelnemer
23 apr 2012
61
1
Hoi Bob, Welkom.

Ik ben ook woonachtig in Belgisch Limburg :) van Diepenbeek.
Dan heb je toch al een goede basis en wie weet machine-uitrusting meegekregen :)
Ik ben benieuwd naar de link!

Groetjes!

Rocky
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
De echte interesse is nog maar een aantal maanden geleden toegenomen, de schrijnwerkerij heeft een jaar terug helaas de boeken dichtgedaan.. Dus qua basis en machines heb ik spijtig genoeg niets meegekregen! Maar ik ga sowieso nog wat brainstormen met hun in de toekomst :) Verder heb ik wel beschikking over een zaagtafel, boormachines, een verstekzaag, etc.. Dus er kan al wel wat actie ondernomen worden! Een bovenfreestafel zou ik ook graag nog in mekaar gaan steken, daarvoor heb ik al een verrijdbaar frame van een defecte zaagtafel klaarstaan.

Ik heb de link overigens toegevoegd aan de eerste post!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.