Performance accu afkortzaag

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
827
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Enige maanden geleden een accu afkortzaag aangeschaft van Parkside de Performance zonder accu's (accu platform XV20 team).
Voor de actie prijs van 59€ kon ik deze niet laten gaan.
Dit is een brushless machine met best eigelijk wel goede prestaties met een super motorrem staat echt binnen een seconde stil.
Zo uit de doos goed haaks met een verstelbare aanslag voor dubbel verstek en een fijn 2mm dik zaagblad erop.
Uitstekend geschikt voor op locatie en in combi met m'n accustofzuiger (ook van Parkside zelfde accu's) heb je feitelijk geen stroompunt meer nodig.
Makkelijk te pakken en een alu behuizing. Maat van de zaag is 210mm bij 2mm asgat ik meen 20mm.
En met de 4 AH accu plenty power en accuduur bij de lichter accu van 2 AH kun je nog steeds goed uit de voeten. Heb wel de indruk dat de power van de zaag ietsje minder is.
Kortom een prima machine voor een prima prijs.

IMG_9427.jpeg

IMG_9428.jpeg

IMG_9430.jpeg

Groetnis,

Roeland

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
33
Hey hallo
Ik vindt het ook een verrekte mooie zaag jammer dat hij is uitverkocht even als het kleine kantenfreesje
Mooie review

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
418
31
Bergen op zoom
Ik had ook wat performance gereedschap besteld. Gisteren voor het eerst getest. Ik heb de accu schroefmachine ,de accu boormachine, boorhamer en slijptol. Helaasnig maar 2 accu’s. Heb alles in Duitsland besteld en dat scheelde op de meeste gereedschappen 20€ net Nederland.
bevallen erg goed sterke schroefmachine en boorhamer. Ter vergelijking mijn andere gereedschap is de walt en milwaukee.
ben er tot nul toe zeer tevreden over.
jij gelukkig ook met de afkortzaag lees ik.

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.650
303
Heb alles in Duitsland besteld en dat scheelde op de meeste gereedschappen 20€ net Nederland.
ik.

Ik meen mij te herinneren dat Duitsland niet naar Nederland verstuurd. Kan je mss iets vertellen over hoe jij dat gedaan hebt?

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
827
Akkrum
Precies de Duitse Webshop van de Lidl verstuurd inderdaad niet naar Nederland ben dus zeer benieuwd net zoals the Boktor hoe je dat gedaan hebt
Ja ben zeer gelukkig met de Performance serie heb nu aardig wat machines daarvan multitool, boor slaghamer boor, cirkelzaag flex etc. De multi en de accuboor en de flex iszijn nog op het oude systeem met andere en zwaardere accu's.

Groetnis,

Roeland

KMvrtr

Actieve deelnemer
5 aug 2018
42
23
Hellendoorn
Precies de Duitse Webshop van de Lidl verstuurd inderdaad niet naar Nederland ben dus zeer benieuwd net zoals the Boktor hoe je dat gedaan hebt
Ja ben zeer gelukkig met de Performance serie heb nu aardig wat machines daarvan multitool, boor slaghamer boor, cirkelzaag flex etc. De multi en de accuboor en de flex iszijn nog op het oude systeem met andere en zwaardere accu's.

Groetnis,

Roeland

Hé, dit wist ik nog niet. Hebben de 'groene' Parkside apparaten zwaardere accu's?
En met zwaar bedoel je toch het gewicht van de accu's zelf, of bedoel je dat ze meer vermogen hebben?

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
827
Akkrum
Ik meen dat de vorige performance serie 5 ah accu’s had
Klopt!!
namelijk de 2.5 AH en de 5 AH tegenover de huidige 2AH, 3 AH en 4 AH en zijn niet uitwisselbaar!

Heb zojuist ook de Performance accudecoupeer binnen zal er binnenkort even iets over posten.
Maar zag al wel een zes standen wiel met een extra stand A dwz dat de machine zelf bepaald aan de hand van de zaagbelasting welk toerental en vermogen hij gebruikt.
Ben benieuwd naar die automatische stand en of hierdoor de gebruikstijd hierdoor langer is.

Groetnis,

Roeland

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
827
Akkrum
Hé, dit wist ik nog niet. Hebben de 'groene' Parkside apparaten zwaardere accu's?
En met zwaar bedoel je toch het gewicht van de accu's zelf, of bedoel je dat ze meer vermogen hebben?
Nee niet het gewicht wel meer vermogen. Maar de groene serie van Parkside X20v is niet brushless de Performance machines daar in tegen zijn dus brushless uitgevoerd (meer vermogen en minder stroomgebruik en slijtage)

Groetnis,

Roeland

• Leuk
Waarderingen: KMvrtr

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.