Peer76

Peer76

Actieve deelnemer
Laat ik mij maar gelijk even voorstellen op dit forum. Ik ben Peer76 en knutsel af en toe een beetje met hout. Het gereedschap wat ik zelf heb:
- Hikoki C10RJWAZ zaagtafel
- Metabo KGS 216 M afkortzaag
- Mafell P1CC
- Makita SP6000J1X Invalzaag
- Makita DRT50ZJX9 boven en kantenfrees
- Milwaukee M18 BMT accu multitool
- Festool VECTURO OSC 18 HPC4,0 EI-Set multitool

Hiernaast heb ik nog meerdere apparaten welke voor andere doeleinden dan voor houtbewerking gebruikt worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Peer76

Actieve deelnemer
Ik heb inmiddels de overzicht van mijn collectie weer up-to-date gemaakt. Het is een mengelmoes van verschillende merken (o.a. Festool, Makita, DeWalt, Bosch, Milwaukee en Mafell) Hier zit bijvoorbeeld de TPC 18/4 bij waarmee ik mijn Makita DDF484RTJ en DeWalt DDC778 D2T heb vervangen. Zowel de Makita als de DeWalt houd ik dan wel aan als reserve apparaat.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.713
2.574
Gaanderen
Ik zou terughoudend zijn met het vermelden van al of veel van je gereedschap. Er zijn er die er op lopen en vaak zijn locaties eenvoudig te achterhalen. Wees dus voorzichtig met het delen van locatie gegevens.
Verder welkom hier op het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer76

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.