Parel in de puinhoop

6 feb 2022
9
24
Valburg
Je kent het wel, elke weekend en elke avond de nieuwste advertenties van Marktplaats doorzoeken in de hoop dat ene juweeltje te vinden.
Dit doe ik dus ook en heb al wat aangeschaft wat potentie heeft maar sinds "HET INTERNET" weet iedereen wel wat populair is en baseert daarop zijn vraagprijs.
Het was een mooie maandagochtend toen ik de advertentie zag waarvan ik dacht; DAT KAN NIET WAAR ZIJN!
Echter, het leek er toch verdacht veel op, zonder verder overleg meteen de vraagprijs geboden en nog geen kwartier later was de deal beklonken en het geld gestort op de tussenrekening van Marktplaats. (Je weet immers maar nooit)
Nu, vandaag nog geen half uur geleden duwt onze postbode me de doos in handen die verassend zwaar aanvoelt! Het kan altijd nog een baksteen zijn, maar mijn hartslag begint toch wat te stijgen!
Buiten, in de zon pak ik hem uit en......jawel, daar staat hij. Een Schaaf die ik niet snel nieuw zou kopen vanwege de nieuwprijs en de, niet overweldigend goede resenties op YouTube van mannen zoals Rob Cosman.
Toch...€20,00....daar koop je nog geen gebruikte Handyman voor!
Dus staat deze prachtige, als nieuw zijnde, Stanley sweetheart no.4, nu vanaf de tuintafel naar me te lonken terwijl iets zachtjes in mijn oor fluisterd; "Schat, nu heb je ze toch wel allemaal hé?"
 

Bijlagen

  • IMG20220322125726.jpg
    IMG20220322125726.jpg
    159,8 KB · Weergaven: 222

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Gereedschap heb je toch nooit genoeg? En marktplaats staat nog steeds vol met koopjes. En wat nog verbazingwekkender is, dat ze er vaak ook nog lang op staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Houtwerkerij Palissander

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.024
367
Alphen aan den Rijn
Heb deze vorig jaar met een kist gereedschap gekocht , koste me uiteindelijk niets .
Maar ben nog op zoek naar een nieuwe Sweetheart 60 1/2 .
Vorig jaar nog te koop bij oa Amazon , nu niet meer te krijgen .
Vaak en goed kijken op marktplaats , je komt van alles tegen .

Groeten Willem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.