Overkapping icm vlonder bouwen - constructie houten fundering?

Jawie

Nieuw lid
27 jan 2023
15
8
Utrecht
Schroeffundering heb ik ook naar gekeken idd.

Ik denk dat ik het op ga lossen met hardhouten palen van ca. 2,5m met aan 2 kanten daar tegenaan een hardhouten balk. Daarop dan een paaldrager (die ik monter boven een paal) en haaks op die balken de liggers/balken voor de vlonder. De paaldrager laat ik dan door de vlonderplank heen steken. En daar dus op de staanders. De paaldrager wordt een verstelbare variant om evt verzakken een beetje op te kunnen vangen.
Wordt vervolgd....
 

Jawie

Nieuw lid
27 jan 2023
15
8
Utrecht
Schroeffundering heb ik ook naar gekeken idd.

Ik denk dat ik het op ga lossen met hardhouten palen van ca. 2,5m met aan 2 kanten daar tegenaan een hardhouten balk. Daarop dan een paaldrager (die ik monter boven een paal) en haaks op die balken de liggers/balken voor de vlonder. De paaldrager laat ik dan door de vlonderplank heen steken. En daar dus op de staanders. De paaldrager wordt een verstelbare variant om evt verzakken een beetje op te kunnen vangen.
Wordt vervolgd....
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_3447.jpg
    thumbnail_IMG_3447.jpg
    130,4 KB · Weergaven: 42
  • Leuk
Waarderingen: Fredje kroketje

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.