open houtdag drachten

woodpecker

Actieve deelnemer
24 okt 2009
64
0
Hallo forum leden : bedankt voor een heerlijke dag in drachten.
Leuk om eens kennis met elkaar te maken, nu weet ik een beetje wie,wie is .
Ik vond het een eer om mijn vaasje even te tonen .
We hebben een leuke dag gehad .
Veel gezien en gehoord.
Ik heb direct maar even gebruik gemaakt van het aanbod van diverse hout soorten en
heb er wat van aangeschaft nu kan ik weer even verder met mijn projecten.


ik zie al uit naar de volgende demo dag.
m.v.g woodpecker
 
A

Athanor

Guest
Leuk dat je bent geweest woodpecker!

Laat maar gauw weer eens zien wat je van dat hout maakt, we blijven nieuwsgierig!

Fons
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Wat een dag en wat een perfecte organisatie door zoveel vrijwilligers van "Opendaghout".
Het was een lust om tussen zoveel diversiteit aan houtliefde te staan.
En dan natuurlijk mede invulling te mogen geven aan de woodworkingstraat.nl
Een goed idee van Kor "kiesvoorhout" tijdens ons (Jaap en ondergetekende) samenzijn in Rottum.
Het deed me ook erg goed, dat ik enkele stukken mocht verkopen aan liefhebbers en kenners van hout en houtkunst. Het is toch een geweldig gevoel, dat iemand koopt en dezelfde emotie toont als waarmee het werk is gemaakt en gekoesterd. En zoveel houtdraaiers - geweldig wanneer je wordt aangesproken met vakkennis. Er waren zelfs een paar Grönningers in Fraislaand!!!!!!
En als klap op de vuurpijl kreeg ik een uitnodiging deze zomer te exposeren op de kunstmarkt in Bergen NH door de voorzitter van die organisatie, die dit soort evenementen spot op zoek naar exposanten.
En dan de blijken van herkenning bij de kennismaking met forumleden en de reactie van iemand op de houtsoorten: o.a. weet je wat bamboe (schaal) echt is; een koe vol stoppen met dynamiet -bammmmm-boeoeoe.
Bedankt allemaal.
Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.