Open Dag Hout 2015

• Hallo {username}, je postbus van het priveberichten systeem loopt vol.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.078
28
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste Forummers, gisteren was ook voor ons als organisatie een geweldig leuke dag en gisteravond laat zijn we bekaf, maar zeer voldaan, naar huis gegaan! De lovende woorden van de bezoekers, maar zeker ook de standhouders zijn een bevestiging dat we met Open Dag Hout op de goede weg zijn! Alle standhouders gaven spontaan aan volgend jaar weer te komen, dus er komt zeker een Open Dag Hout 2016!!

Een bijzonder moment was de onthulling van de ballon van Sirjacobs . Aan mij de eer om het doek over de ballon weg te halen, en kwam de surprise te voorschijn, in de voet van de standaard heeft Sirjacobs "Woodworking.nl" gegraveerd met een cnc frees. Dat deed me echt wel wat en het voelt ook zeker als een enorme blijk van waardering van onze Belgische houtvrienden. Ook vanaf het forum, van harte bedankt Sirjacobs Didier en ook uw vrouw en uw geweldige Vlaamse Houtdraaiersgilde. Volgend jaar weer!!!

jaap

Bekijk bijlage 36161

Bekijk bijlage 36162

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.768
0
Van Caeseele omer;bt40 zei:
Ik was blij om een van de leden te zijn van de Vlaamse gilde die uitgenodigd was en moet het organiserend team hartelijk feliciteren nu ze een zeer goede weg zijn ingeslagen.
Omer,
Je bent ook goed bezig, je bent een snoepertje tegenover de dame want dit moest mijn plaats worden. Grapje hoor.

Sirjacobs Didier.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.