Ook even voorstellen

Veldesign

Nieuw lid
25 jan 2026
4
11
Moordrecht
Goedemorgen allemaal,

Bij een zoektocht naar een tweedehands zaagtafel stuitte ik op het forum hier. Helaas was ik voor de zaag tafel net te laat, maar ik ben wel blij dat ik deze site tegenkwam. Ik heb al de nodige onderwerpen gelezen en er is echt heel veel informatie beschikbaar hier.
Zelf ben ik al de nodige jaren aan het hobbyen met hout en mijn gereedschapscollectie is door de jaren heen steeds verder uitgebreid.
Ik vind het leuk om meubels te maken en de laatste tijd ben ik vooral bezig geweest met het maken van gezelschapsspelletjes.

Groeten,

Martijn

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.344
1.135
Nootdorp
die foto;s van de spelletjes ben ik wel nieuwsgierig naar. Ik zit ook te overwegen om een paar spelletjes te maken.

Veldesign

Nieuw lid
25 jan 2026
4
11
Moordrecht
Hierbij wat foto's van de laatste tijd. Spelletjes die ik heb gemaakt ter ere van verjaardagen van familieleden en vrienden. Een gepersonaliseerd Catanspel, doosjes voor kaarten en een dobbelspel gebaseerd op een online game. Zoals te zien zijn het combinaties van houtbewerking en grafisch ontwerp (wat daarna ingebrand is met de laser). Daarnaast heb ik ook een verticaal schaakspel en het spel quoridor gemaakt, maar daar kan ik zo snel geen foto's van vinden...
@henk: Mijn advies, zeker doen! Het is echt heel leuk en het is nog leuker om het iemand cadeau te geven.

IMG_1676.jpgIMG_1675.jpgIMG_1898.jpgIMG_1899.jpgIMG_3412.jpgIMG_3421.jpgIMG_3425.jpg

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.344
1.135
Nootdorp
Catan is prachtig geworden!

Dokter Dobbel ga ik namaken maar dan voor een ander spel. Dank voor het delen!

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.