Ook even voorstellen

Mohr4Me

Actieve deelnemer
2 mei 2020
53
4
Hallo,

Ik ben dus Mohr4me. Ik woon in omgeving Nijmegen met vrouw/ vriendin en onze twee kinderen. Ik ben al enkele jaren hobby matig bezig met houtbewerking. Zo heb ik met meer en minder succes enkele kasten gemaakt en onze trap met hout bekleed. Elke 'klus' leer ik weer bij. Ik ben er al achter dat ik niet zeer handig ben :D en dat ik vooral geduld moet hebben. (Ik ga altijd net te lang door en wil het net te snel af hebben)

Binnenkort heb ik mijn eigen werkplaats (ik heb een aantal aanhangers waar ik regelmatig aan moet werken) vandaar dat ik nu maar eens een account heb aangemaakt.

Als er vragen zijn hoor ik het wel.

Groetjes, Mohr4me
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Welkom op het forum Mohr4me. Ach, Cruijff zei het al: ‘je ziet het pas, als je het door hebt’:D. Gewoon doooooorgaan. Sommigen krijgen vaardigheden en inzicht mee bij geboorte, anderen ( de meesten van ons) moeten er voor ploeteren. Als je er maar plezier in hebt.....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.