Onze Woodworking.nl challenge 2021, de spelregels

Beste Jaap,

Ik heb eens nagedacht over deze challenge.

Ik ben nog steeds onder de indruk van het afscheid wat we hebben moeten nemen van ons forum lid Pel.
Hij was een fanatiek forum gebruiker en reageerde bijna altijd vanuit zijn hart met een eerlijk antwoord of advies.
Als ik onderstaande weer lees, zou het dan niet mooi zijn om zijn naam aan deze challenge te verbinden ?.

Helaas, moet ik om gezondheid redenen afscheid nemen, het forum heeft mij de laatste jaren enorm veel voldoening gegeven. Vooral als ik lichamelijk niet in staat was om in de werkplaats met mijn mooie hobby bezig te zijn. Sommige van jullie heb ik maar even persoonlijk mogen ontmoeten op de Open Dag Hout, wat ik bijzonder fijn vond, jammer dat mij de tijd niet meer gegund is om jullie beter te leren kennen. Ik had nog zoveel mooie werkstukken willen maken, en had nog heel veel ideeën in mijn hoofd. Vooral het houtdraaien gaf mij enorm veel plezier, ik ben blij dat ik mede dankzij de goede hulp van diverse forumleden, ik dit nog even heb mogen doen. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe, waak allen ervoor, dat de respectvolle omgangsvorm op dit mooie forum behouden blijft.

Groet Pel.

Ik weet dat wij helaas meer dierbare leden zijn verloren, maar Pel is is één die in mijn kop is blijven zitten.

Groet Edwin.

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
335
19
Belgie
Ik wil meedoen met mijn "Bowl and Chain" projectje. het gemaakt uit met een combinatie van houtsnijden en houtdraaien, maar vooral vele uren snijden. Ik zal het dus in die categorie indienen als dat ok is? Maakt het uit of het machinaal (Dremel) gesneden is of met de hand (beitel en klopper)?

RemcovanOsch

Nieuw lid
14 apr 2020
2
3
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, maar wel "verslaafd" aan deze hobby. Ik heb een opdracht van vrienden om een set nachtkastjes te maken. Vrij moderne stijl, waarvan de constructie gemaakt wordt van 18 mm MDF panelen. Is het "toegestaan" om MDF te gebruiken voor de challenge?

Ik kan overigens sowieso niet 100% committeren aan de spelregels omdat ik het werkstuk niet ter beschikking kan stellen. Als het af is, gaat hij namelijk naar onze vrienden.

Hoor graag of jullie geïnteresseerd zijn in het werkstuk en proces. Als het lukt ga ik hem ook verfilmen.

Gr. Remco

• Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.