onstabiel frezen ??

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
omdat ik te vaak een lijmtang op mijn werkstukken moest vastmaken, als ik moest frezen... dacht ik : laat ik eens snel en makkelijk een kist bouwen(prototype) waardoor het makkelijker gaat... en stabieler frezen...
dit is een simpele maar makkelijke manier...

freestafel.jpgfreestafel1.jpg
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
haha zat al een paar dagen aan een geleider te denken...

Ik wilde eerst de frees onder een werkbank plaatsen...blad van 5 cm dik... maar kwam met de handvaten v/d frees tegen het hout aan....

na een paar denkdagen verder deze kist gemaakt... minder stof maar mooier frezen :)

maar hoe ik de geleider moet maken, moet ik nog ff over nadenken...
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
haha zat al een paar dagen aan een geleider te denken...

Ik wilde eerst de frees onder een werkbank plaatsen...blad van 5 cm dik... maar kwam met de handvaten v/d frees tegen het hout aan....

na een paar denkdagen verder deze kist gemaakt... minder stof maar mooier frezen

maar hoe ik de geleider moet maken, moet ik nog ff over nadenken...

Als je rechtsboven met de zoekfunctie eens 'freestafel' intikt zal je versteld zijn van de info. Het zou zonde zijn om steeds het warm water opnieuw te moeten uitvinden...

Veel plezier ermee!

Steven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.