Olie basis polyurethaan

eeemile

Nieuw lid
27 jan 2021
1
1
Hallo iedereen,

Weet er iemand waar ik olie basis polyurethaan vernis kan kopen? Ik kan alleen maar water basis vinden denk ik. Vaak staat er ook niks bij dus ik weet het ook niet altijd. Als iemand tips heeft voor het gebruik ervan, laat maar komen. Ik heb het nog nooit gebruikt en ik weet sowieso niet zoveel van hout afwerken. Er is zodanig veel over te vinden op het internet dat je niet weet waar te beginnen

Alvast bedankt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Vos

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
869
184
Waarom wil je het niet op waterbasis? Wat wil je hoe afwerken, en waar is het geplaatst?
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.167
1.959
Klein-Brabant, Vlaanderen
Weet er iemand waar
woodworking bestrijkt in 1ste instantie een nederlandstalig gebied van afgerond naar een rechthoek 500 x 250 km
'waar' kan raar uitdraaien
vandaar deze tip
het is altijd handig om in jouw profiel je regio/woonplaats te zetten
daardoor kunnen andere collega's inschatten of het nuttig/de moeite waard is om jou bij vragen waar de afstand een rol speelt, met raad en eventueel daad bij te staan
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.787
934
Leeuwarden
Ik heb wel eens een klassieke parketlak gekocht bij de meubelrestauratieshop. Kijk hier eens voor mogelijkheden en denk ook eens aan de mogelijkheid van patina, onderaan de pagina.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.