Nooitgedagt waterpas

Bobbe

Actieve deelnemer
6 aug 2025
41
10
Amstelveen
Kortgeleden kocht ik een houten waterpas met stickers van Nooitgedagt.
Ik vind geen informatie over deze waterpas. Een miskoop kan het niet zijn voor €2,00 maar de vraag is meer: “ waar kan ik wat te weten komen over dit gereedschap met nummer 3441 40.
Wat ook jammer is , is dat er geen stempel is ingeslagen. Mijn hoop is gevestigd op de onmetelijke wijsheid van de forumleden.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    125,4 KB · Weergaven: 99
  • image.jpg
    image.jpg
    121,2 KB · Weergaven: 97

Bobbe

Actieve deelnemer
6 aug 2025
41
10
Amstelveen
Vanaf 1998 is dit logo in gebruik , een van de laatste logo`s .

Willem
Dank je wel Willem. Leeftijd bepaald. En daarmee is voor mij de cirkel rond. Het ding is niet mooi gemaakt en zelfs een wat armoedige uitstraling. Daarnaast is het ding lelijk beschadigd dus heb ik hem in de garage gelegd tussen gereedschap dat gebruikt wordt.

Wim56

Actieve deelnemer
12 jun 2016
446
68
Zevenaar
Als ik het logo zie (met name links boven) dan is van na 1970, toen stond er ook zo een op mijn eerste schaaf op de LTS, maar toen waren de letters geel. Ik meen ergens in de jaren tachtig werden de letters oranje.

• Leuk
Waarderingen: Bobbe

Bobbe

Actieve deelnemer
6 aug 2025
41
10
Amstelveen
Als ik het logo zie (met name links boven) dan is van na 1970, toen stond er ook zo een op mijn eerste schaaf op de LTS, maar toen waren de letters geel. Ik meen ergens in de jaren tachtig werden de letters oranje.
Volgens Willem is deze waterpas uit 1998
En daarmee een van de laatste logo’s

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.