Nooitgedacht

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.446
539
fijn dat je dit post. Mooie inkijk in een sterk geautomatiseerde gereedschapsfabriek.


Bedankt,

groeten,
Ornament
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik vond het een leuk filmpje, maar ik was juist verbaast over het vele handwerk. Dat kan in dure landen als nederland nooit uit.
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ik vond het een leuk filmpje, maar ik was juist verbaast over het vele handwerk. Dat kan in dure landen als nederland nooit uit.

Ik moet bekennen dat dat ook overwegend mijn gedachten waren toen ik het filmpje bekeek. De opstelling die te zien is rond de 1,5 minuut vond ik wel mooi qua arbeidsbesparing, maar de rest leek mij ook arbeidsintensief. Nu zijn we ondertussen dan ook wel weer meer dan 30 jaar verder.

Voor de rest mooi filmpje , ik kende het nog niet. Spijtig dat de kwaliteit van het filmwerk niet al te best is. Ik zou graag eens bij ze gekeken hebben.
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
916
318
Leuk om die sfeer van toen te proeven. Ik heb meer dan veertig jaar op een golfkartonfabriek gewerkt, maar als ik beelden uit die tijd terug zie krijg ik er het zelfde gevoel bij. Een fabriek is een fabriek en afgezien van wat er werd gemaakt is de manier van werken toch verbazingwekkend overeenkomstig.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.