We zijn aan het rondtrekken in Noorwegen en Zweden. Vandaag bij Nils Olsson Dalahästar wezen kijken waar ze de iconische paardjes maken. Leuk om te zien dat ze daar inmiddels, naast de authentieke ambacht ook gebruik maken van robots.
Heb je Superbra gezien?
Teleurstelling op vakantie
We zijn deze zomer op vakantie geweest naar Zweden en kwamen in de buurt van Mora, de thuisstad van Morakniv. Een bezoek aan de fabriek zat er niet in maar in Mora is er wel een concept store waar alle Morakniv producten te zien en te koop zijn. Uiteraard een bezoekje gebracht in de hoop een...woodworking.nl
Zo zie je maar: de één vindt het leuk en de ander een teleurstelling. Ben wel van plan er zelf een te snijden voor mijn dochter. Wel op de traditionele methode natuurlijk.Leuk om te zien dat ze daar inmiddels, naast de authentieke ambacht ook gebruik maken van robots.
Zo zie je maar: de één vindt het leuk en de ander een teleurstelling. Ben wel van plan er zelf een te snijden voor mijn dochter. Wel op de traditionele methode natuurlijk.
Neen. Ik geef de voorkeur aan een natuurlijke look, eventueel in de olie gezet. Als zij het ding wil verven, zal ze zelf de verf moeten zoeken.Heb je ook verf gekocht daar![]()