Nieuwe houtsnijder/lepelsnijder op dit Forum

Hallo allemaal,

Sinds vandaag ben ik nieuw hier op woodworking. Nochthans ben ik al jaren bezig met hout. Ik volg al zeven jaar lessen houtsnijden in de avondschool in Lokeren (België), en daarnaast ben ik ook al een 8-tal jaren bezig met het snijden van Houten Lepels.
Sinds kort mag ik mezelf echt een lepelsnijder noemen, aangezien ik sinds 5/01/22 een eigen BTW-nummer heb. Ik zal dus meer tijd spenderen met hout- en vooral lepelsnijden. Ik heb ondertussen ook een eigen website (nog niet helemaal af, maar dat zal hopelijjk niet al te lang meer duren), dus neem gerust een kijkje op handmadespoons.be. Je kan mijn lepels ook terugvinden op instagram @handmadespoons
Ik hoop hier gelijkgestemden te kunnen vinden en misschien ook af en toe een beetje hulp te kunnen krijgen , maar zeker ook kennis en ervaringen te kunnen delen.
Vele groetjes,

Joris De Fré (@handmadespoons)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sebasel

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.148
1.953
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik heb de webpagina zelf ineengeflanst, maar wel met behulp van sitebuilder.
oesje !

deze ? 1673699978825.png

indien zo, een vraag in de rand: op mijn webstek bij combell heb ik een e-adres
dat gebruik ik voor zaken
omdat hun tekstverwerker beperkt is - grafisch niet sterk -, stuur ik alle inkomende berichten automatisch naar mijn privé-hotmail door
de laatste week liep dat niet zo vlot
bepaalde berichten werden niet doorgestuurd
daar zaten fakturen tussen
blijkbaar houdt microsoft berichten die van bepaalde providers komen tegen
sommigen zeggen dat microsoft de provider van de oorspronkelijke afzender weert (dus niet combell)
combell antwoordde mij dat microsoft henzelf op een zwarte lijst gezet heeft, en ze daar nu 'aan werken'
 
oesje !

deze ? Bekijk bijlage 127732

indien zo, een vraag in de rand: op mijn webstek bij combell heb ik een e-adres
dat gebruik ik voor zaken
omdat hun tekstverwerker beperkt is - grafisch niet sterk -, stuur ik alle inkomende berichten automatisch naar mijn privé-hotmail door
de laatste week liep dat niet zo vlot
bepaalde berichten werden niet doorgestuurd
daar zaten fakturen tussen
blijkbaar houdt microsoft berichten die van bepaalde providers komen tegen
sommigen zeggen dat microsoft de provider van de oorspronkelijke afzender weert (dus niet combell)
combell antwoordde mij dat microsoft henzelf op een zwarte lijst gezet heeft, en ze daar nu 'aan werken'
Ja, die van combell. Ik heb er nog geen ervaring mee, want ik heb momenteel nog geen zaken in mijn webshop kunnen plaatsen.
 

cwv

Actieve deelnemer
28 okt 2019
105
53
Eindhoven
Hallo Joris, Ik heb zojuist een bijdrage op dit forum gebplaatst over mijn zoektocht naar ervaren creatieve lepelsnijders. Misschien kunnen we eens samen snijden, ja gezellig.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.