Nieuwe Festools najaar 2015

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Jammer dat de TS55REBQ niet past op de linialen van de HKC 55. Dat lijkt mij ideaal!
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Ik snap wel dat je er mee kan invallen, maar dat kan met een normale cirkelzaag ook.
Een liniaal erbij is natuurlijk altijd mooi. Maar om me ts55 nou om te ruilen voor eentje met accu, nee bedankt.

Wat betrefd waarde voor geld, de zagen etc vind ik nog wel meevallen als je ze vergelijkt met andere invalzagen.
Vooral de boormachines zijn behoorlijk aan de prijs, procentueel gezien dan. Voor een 18+3 met accu's kan je ook een Makita combo nemen met impact en normale schroevendraaier + 3 accu's. En dan ben je nog €150 goedkoper uit.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Vandaag was er een post op het FOG forum waarin iemand foto's liet zien van een Festool bluetooth radio in een syslight vorm, zag er erg goed gemaakt uit, en gummy snoep in de vorm van gereedschap in een micro systainer.
Maar het is er nu blijkbaar van af gehaald, doet mij denken dat het te snel gelekt is!
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
351
10
Rotterdam
Ik zag die SYS ROCK vanmiddag ook op de FOG voorbij komen.
Volgens mij was het een Amerikaan die poste.
Ik kopieer vaak unieke plaatjes, vandaar dat ik hem kan reproduceren.
Misschien een NAIEU model (Not Available In EUrope).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.