Nieuwe deelwerkplaats in Beringen

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.657
708
Antwerpen
ik ben benieuwd naar hun businessplan, want de laatste 2 plaatsen waar ze hun werkplaats openden staan nu niet bekend om hun groot aantal inwoners of hinterland (Turnhout en Beringen). Als ondernemer zou je toch eerst iets openen waar je veel mensen kunt aantrekken dus eerder in de buurt van Hasselt, Antwerpen of zo.
Of spelen hier andere overwegingen of beweegredenen ? Iemand enig idee ?

voor de Hollanders, inwonersaantal
  • Turnhout: 44k
  • Beringen: 46k
  • Hasselt: 78k en groter Hasselt 190k (incl Genk)
  • Antwerpen: 500k
 
Laatst bewerkt:

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Schat dat het met ruimte en kosten te maken heeft... en toch nog goed bereikbaar vanuit de omliggende steden. Zo is Turnhout een mooie plek tussen Breda/Antwerpen en Eindhoven/Genk :).
 

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
726
31
BE / Tienen
Heb er onlangs iets over gelezen op sociale media. Het betreft een bestaande schrijnwerkerij van een firma die dit soort werk voornamelijk uitgeeft in onderaanneming. Op deze manier willen ze hun schrijnwerkerij en machinepark behouden voor eigen gebruik en er toch een zekere rendabiliteit uithalen.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
40/50km rijden (enkel) om effe naar een werkplaats rijden vind ik al ver hoor en met openbaar vervoer al helemaal niet
Hobbyisten zonder eigen (grote) machines maar met hout komen met de auto :). En dan is zo'n afstand in mijn ervaring geen probleem. Genoeg (openbare) werkplaatsen hier waar mensen ook flink voor rijden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.