Nieuw lid

robin haegeman

Nieuw lid
28 apr 2011
12
0
www.fantasia-speelgoed.be
Hallo iedereen.

Ik ben al een tijdje een "gluurder" en heb besloten om nu toch ook af en toe eens iets te posten.
ik zal mij vlug eens voorstellen.
ik ben een 29 jarige knaap met een hart voor hout. Mijn hele school leven is al in het teken van houtbewerking geweest. vanaf het technisch tot aan het hoger onderwijs zat ik al tussen het hout. Ook in mijn beroeps leven is het een en al hout. zo heb een tijdje voor een binnen deuren producent een trapen makerij gewerkt en nu werk terug in de binnendeuren en kasten.
In de loop der jaren ben ik mij meer gaan toeleggen op het CNC-matig bewerken van hout en dat is nu ook mij passie geworden. Ik ben dan ook al een aantal jaren verantwoordelijk voor de programmatie van enkele machines en daar probeeren we steedt meer en meer mee te doen met soms verbluffende resultaten.

Als ik tijd vindt (tussen het gezin door) ben ik altijd wel met iets bezig in mijn klein bescheiden werkplaatsje. Momenteel ben ik bezig met een poort voor aan onze oprit. Daar zal ik ook nog wel eens foto's van posten.

Ik ben blij om dit forum tegen te hebben gekomen en zo nog mensen te ontmoeten met het zelfde hout virus als ik.
Ik kijk soms echt met open mond naar sommige van de werkstukken dat ik hier zie blijven posten zou ik zeggen.

Veel groeten Robin
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.