Nieuw lid stelt zich voor (paar foto's)

Gasoline

Nieuw lid
16 jan 2024
2
3
Assen
Mijn naam is Harry Meijer en ik kom uit Assen, en ben 61 jaar oud. Vier jaar geleden naar huidige woning verhuisd waar ik 2 kleine werkplaatsen heb. De ene is onverwarmd en niet geïsoleerd waar de zaagtafel, afkortzaag en freestafel staan. Kortom wat meer stof.
De andere is het fietsenschuurtje waar ook nog een vriezer en wasmachine en droger staan. Deze is beter geïsoleerd en kan ik verwarmen.

Het blijft klein, maar grotere projecten komen niet zo vaak voor. Ik houd me vooral bezig met kistjes, kastjes, ladenkastjes en dat soort dingen. Sinds kort waag ik mij aan zwaluwstaart verbindingen. Het is vooral nog veel proberen.

Na plaatmateriaal heb ik Zwolle ook weten te vinden waar Rick van Masave mij enthousiast heeft gemaakt voor Korina en vele anderen. De Baptist beurs staat voor de zaterdag op mijn programma. Verder wil ik nog graag het politoeren gaan proberen.

Er blijft altijd wel wat te wensen over20240216_124306.jpg20240216_135621.jpg20240216_135749.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.