nachtkastje

koekjes op pad

Actieve deelnemer
Ik raakte bijna ontmoedigd door de inzendingen tot dusver, maar wellicht dat mijn start meer mensen over de streep kan trekken. Ik ga twee nachtkastjes maken, ieder met een lade en een onderstel van achtkantige poten.
Ik heb eerst een 1:1 tekening gemaakt, en ben gisteren begonnen met het vlakken van enkele kersenhouten planken. kortom: voorlopig produceer ik nog veel zaagsel, en hoop ik dat daar een kastje tussen te voorschijn komt.
 

Bijlagen

  • IMG_1831.jpg
    IMG_1831.jpg
    55,9 KB · Weergaven: 159
  • IMG_1833 2.jpg
    IMG_1833 2.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 124

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.145
1.953
Klein-Brabant, Vlaanderen
proficiat met jouw initiatief & succes !
je tekening is minder goed zichtbaar
misschien helpt het door het kiekje meer vertikaal te nemen, en nadien een na een in te zoomen op de afzonderlijke delen
 

jorisvh

Post veel
voorlopig produceer ik nog veel zaagsel, en hoop ik dat daar een kastje tussen te voorschijn komt.
Je ontwerp is alvast veelbelovend 👍.
misschien helpt het door het kiekje meer vertikaal te nemen, en nadien een na een in te zoomen op de afzonderlijke delen
Om tekeningen, schilderijen, schoolborden, … te fotograferen of achteraf te bewerken gebruik ik de Microsoft lens app die rechthoeken opnieuw rechthoekig maakt.
Ik heb me gepermitteerd die even op de foto los te laten:
1643284182199.jpeg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.