Mobiltecnica - inbraak & diefstal van klantengegevens ?

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.894
2.485
Klein-Brabant, Vlaanderen
tenzij de inbraak op mijn webstek of mijn e-adres gebeurd is . . .
anders is bij het hier ons bekende molitecnica ingebroken, en werden de adressen van klanten gekopieerd en misbruikt
aan het volkje dat zich niet verrijkt door zelf creatief en produktief een bloed&tranen-kostende inspanning te leveren, maar wel door anderen te bestelen, heb ik een diepgrondige hekel
ik besluit bovenstaande, omdat ik onderstaand bericht kreeg

1738851141471.png

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.500
782
Moordrecht
Nee joh, is gewoon spam, heeft verder niets met MT te maken. Dit komt uit je eigen gegevens die je ongewild deelt op het www, koekies die ergens gemonitord worden en als je email ergens aan hangt, ben je de sjaak. Als je veel gereedschap besteld, kan dit gebeuren. Je wil echt niet weten waar je gegevens allemaal rondzwerven. Het emailadres van de afzender zegt al genoeg en het feit dat er een (fake) websitelink in de aanhef staat, moet ook al argwaan wekken. Ik zie ook al in mn spambox emailadressen van andere spammailtjes overgenomen worden, of onderwerpen die allemaal op elkaar lijken, bots die daarop azen. Als er een andere mail van MT ergens staat zou het ook daar vandaan kunnen komen

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.