mobiele boorgeleider

Paul Schermer

Actieve deelnemer
21 feb 2016
55
0
Heerhugowaard
Goede avond,

Heeft iemand enig idee waar ik een mobiele boorgeleider met boorhouder kan vinden in Nederland?
Ik zoek 'm vooral met bit/boor houder, dan kan m'n accuboor er ook op. Zonder kan ik 'm wel vinden.
dit dus:
Angle-and-depth-adjustable-drill-guide-attachment.jpg
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
deze ga ik ff mee volgen....zag m laatst ook in een filmpje op yt... had de variant al zonder chuck dus ook ff gezocht maar niks gevonden.
in mijn ogen maak je hier een vaak veel duurdere kolomboor mee overbodig....zeker met de ujk versie denk ik dat je jaaaaaren vooruit kan. UJK spul zie en voelt erg stevig.
wat is het probleem met laten komen via ali-baba?
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
True... maar hij ziet er op de chunk na vergelijkbaar uit met de wolfcraft die baptist ook verkoopt
de ujk is uiteraard van aanzienlijk betere kwaliteit.
wel benieuwd wat er uit je zoektocht komt
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Knutselaertje, weet je zeker dat je niet liever een kolomboor koopt? Voor de prijs van de UJK (incl verzendkosten uit de UK) koop je ook een degelijke tweedehands kolomboor. Zo heb ik laatst een oude, maar nauwelijks gebruikte Huvema HU13 Profi gekocht voor €125. Het kan nog en stuk goedkoper, want een lichtere en kleinere oude Ferm uit de tijd dat het een A-merk was heb ik gekocht voor €35. Een kolomboor is sterker en heeft een vast toerental (instelbaar op vaste waardes).
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Dennisdeal verstuurt vanuit China, dus er kunnen nog importkosten bij komen. Dezelfde spullen kun je vaak goedkoper vinden op bv Aliexpress.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.