Ok, het draaivirus heeft me redelijk te pakken en ik merk dat ik soms om me heen kijk op marktplaats en hier op het forum voor een zwaarder bankje met een iets logischer indeling dan mijn huidige bank. Echter, aangezien dit een bankje is met een MK1 aansluiting en de meeste aangeboden banken welke ik leuk vind een MK2 aansluiting hebben, wordt dit een flinke extra uitgave dacht ik, geld wat ik liever in een bankje stop
.
Toen bedacht ik me plots, dat ik bij aanschaf een item meekreeg wat bijna nergens op paste. Mijn vraag, en ik weet het zelf 99% zeker maar graag de bevestiging van iemand die een MK2 aansluiting heeft of liever nog, welke er zelf mee werkt, is dit een MK1 naar MK2 verloopstuk? En zo ja, werkt dit goed/stabiel?
Het voelt in ieder geval stevig genoeg aan.
Chuck met verloop los:

Chuck en verloop in elkaar gedraaid:

Alvast bedankt!
Toen bedacht ik me plots, dat ik bij aanschaf een item meekreeg wat bijna nergens op paste. Mijn vraag, en ik weet het zelf 99% zeker maar graag de bevestiging van iemand die een MK2 aansluiting heeft of liever nog, welke er zelf mee werkt, is dit een MK1 naar MK2 verloopstuk? En zo ja, werkt dit goed/stabiel?
Het voelt in ieder geval stevig genoeg aan.
Chuck met verloop los:

Chuck en verloop in elkaar gedraaid:

Alvast bedankt!