Milwaukee M18 RC-0 18V Li-Ion Accu bouwradio geen geluid.

edward1305

Nieuw lid
7 feb 2025
1
0
Meppel
Goedenmorgen,

Ik ben nieuw hier op dit forum.

Ik heb een vraag waar misschien 1 van jullie mij kan helpen..

Ik heb een milwaukee radio m18
Hij heeft het altijd perfect gedaan maar plots kwam er geen geluid meer uit. Alle functies werkt en je ziet het op het display. Zelfs de volumeknop werkt en je ziet dat volume omhoog of naar beneden gaat op het display maar er komt geen geluid uit.

Terugsturen naar milwaukee is geen opties aangezien het buiten de garantieperiode is.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn en hoe het verholpen kan worden?

Met vriendelijke groet,
Edward 0192049365b871d798d61f9d7eff3c62.jpg

workingwithwood

Actieve deelnemer
22 okt 2008
746
149
Stiens
Is dit een DAB radio? Maar los daarvan . . . . probeer eens een repaircafé. Ik heb letterlijk voor een paar euro een smart tv gerepareerd gekregen en gratis een DAB radio. Heb eigenlijk alleen geld voor de koffie achtergelaten.

Als de reparatie duur is of gewoon niet de moeite waard, zeggen ze het wel. Verder is het hun eer te na om het niet gerepareerd te krijgen. In jou geval verwacht ik dat het iets eenvoudigs is. Een (gesoldeerde) verbinding los of een component op de printplaat stuk. Zoiets vinden ze wel.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.