Deze week eindelijk begon. .en aan de eerste pogingen om eens iets uit the hollen / een mini schaaltje draaien
Het kleine eiken schaaltje is nog het mooist gelukt
Veel hout wat ik probeerde was niet sterk genoeg
1 kommetje dwars door de zijwand gedraaid lol
2 stukken gewoon afgebroken uit de klauw ( moet echt opzoek naar een houtdraaiklauw)
Dan volgde vandaag een poging om een potje met deksel te maken
Deksel paste niet helemaal dus volgde ik een medeforumlid zijn onderschrift MET EEN HAMER PAST ALLES
Euhm niet in dit geval lol maare dit was mijn eerste deksel en moet dus in mijn eigen colectie dus snel gelijmd
En ik moet zeggen een hele uitdaging maar ik kreeg meestal toch mooie krullen bij het uithollen en ben best tevreden met mijn eerste potje
Nou moet ik dus weer opzoek naar andere leunspanen lol
Denk da ik maar eens op zoek ga naar een metaalbewerker lol
Ik kreeg het potje met mijn beitels met geen mogelijkheid dieper uitgehold ( te dun en kort )
Ook een leuke uitdaging om alle juiste snijhoeken uit te proberen
Zeker de scraper was erg leuk om krullen mee te maken
Mvg tom
Het kleine eiken schaaltje is nog het mooist gelukt
Veel hout wat ik probeerde was niet sterk genoeg
1 kommetje dwars door de zijwand gedraaid lol
2 stukken gewoon afgebroken uit de klauw ( moet echt opzoek naar een houtdraaiklauw)
Dan volgde vandaag een poging om een potje met deksel te maken
Deksel paste niet helemaal dus volgde ik een medeforumlid zijn onderschrift MET EEN HAMER PAST ALLES
Euhm niet in dit geval lol maare dit was mijn eerste deksel en moet dus in mijn eigen colectie dus snel gelijmd
En ik moet zeggen een hele uitdaging maar ik kreeg meestal toch mooie krullen bij het uithollen en ben best tevreden met mijn eerste potje
Nou moet ik dus weer opzoek naar andere leunspanen lol
Denk da ik maar eens op zoek ga naar een metaalbewerker lol
Ik kreeg het potje met mijn beitels met geen mogelijkheid dieper uitgehold ( te dun en kort )
Ook een leuke uitdaging om alle juiste snijhoeken uit te proberen
Zeker de scraper was erg leuk om krullen mee te maken
Mvg tom