Aangezien wij in maart ons eerste kindje verwachten, ben ik wat meubeltjes aan het maken voor onze aanstaande baby.
Deze 3 meubeltjes worden allemaal gespoten in RAL 9010(gebroken wit)
-Wieg, Matrasmaat is 400x800mm hoofd/voeteneinde 1100x1000

-Commode, 900x560x920 (LxBxH)

-Ledikant Matrasmaat is 600x1200 hoofd/voeteneinde 1100x1000

Het wiegje is ondertussen al klaar, ben alleen vergeten foto's te maken van het proces. (bekend verschijnsel voor es mij
)

Met de commode ben ik ondertussen ook al een heel eind gekomen. (gelukkig wel wat fotos kunnen maken)
Past net zon plaatje in men schuurtje

Hier ben ik een malletje aan voor de poten met een passertje en een paar ringetjes kom je er wel uit

Poten erop gelijmd heb deze verbonden doormiddel van enkele deuvels

Dak erop!

even testen of men frees radius 25 aan kan, maar dat gaat dus heel goed (ik gebruikt hier voor het eerst een frees met schacht 12, op men OF 1400 kwam er ook gelijk achter dus dat festool dus geen bedieningsgereedschap meeleverd voor deze schacht)

Deze 3 meubeltjes worden allemaal gespoten in RAL 9010(gebroken wit)
-Wieg, Matrasmaat is 400x800mm hoofd/voeteneinde 1100x1000

-Commode, 900x560x920 (LxBxH)

-Ledikant Matrasmaat is 600x1200 hoofd/voeteneinde 1100x1000

Het wiegje is ondertussen al klaar, ben alleen vergeten foto's te maken van het proces. (bekend verschijnsel voor es mij

Met de commode ben ik ondertussen ook al een heel eind gekomen. (gelukkig wel wat fotos kunnen maken)
Past net zon plaatje in men schuurtje

Hier ben ik een malletje aan voor de poten met een passertje en een paar ringetjes kom je er wel uit

Poten erop gelijmd heb deze verbonden doormiddel van enkele deuvels

Dak erop!

even testen of men frees radius 25 aan kan, maar dat gaat dus heel goed (ik gebruikt hier voor het eerst een frees met schacht 12, op men OF 1400 kwam er ook gelijk achter dus dat festool dus geen bedieningsgereedschap meeleverd voor deze schacht)