Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt, alleen ik bevind mij nu in Arcen zonder auto, dus dat maakt hulp van buitenaf een beetje lastig vandaar dat ik het moet doen met het gereedschap wat ik nu bij heb.
Als de decoupeerzaag aan 1 zijde van het blad geen materiaal heeft zal het blad weg buigen. Een stijf blad doet het beter maar je houd het nooit helemaal tegen.
Ik zou schuren, maar eerst melanine in schneiden met een stanleymes, en aan beide zijden een ijzeren hoekprofiel als geleiding klemmen. Dan eerst met een rasp voorwerken (Ik denk dit gaat sneller) en met de schuurmachine fijn afwerken. En vooral eerst op een proefstuk proberen.
Ik zou eerst eens kijken of je niet ergens een schaaf kunt lenen.
Die zijn gemaakt voor dit soort dingen.
Wat de bouwmarkt betreft meet volgende keer even na voordat je het mee neemt.
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet even een stukje voor je willen afkorten als je het materiaal bij hun hebt gekocht. Vraag het gewoon vriendelijk (beginnen met dat het fout is afgekort brengt mensen gelijk in de verdediging en 2 streep kan ook gewoon in je meetlint ten opzichten van die van hun zitten)
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.