metabo sxe 3150

AlainDM

Nieuw lid
9 mrt 2018
10
2
Iemand hier ervaring met de metabo sxe3150 excentrische schuurmachine? De oude dewalt heeft het een tijdje terug laten afweten en dus in de markt voor een nieuwe....
 

Bijlagen

  • download.jpg
    download.jpg
    5,9 KB · Weergaven: 11

elzenmaa

Actieve deelnemer
23 nov 2014
548
130
Ik heb er zo een.
Ben er tevreden mee. Ook wel eens gewerkt met een (oudere) Festool ETS 150 en gevoelsmatig weinig verschil.
ik vind dat deze goed in de hand ligt, heeft ook een soepele kabel die lang genoeg is. En ik kan er mijn Festool slang op aansluiten, heb dan met schuurpapier met 9 gaten ook weinig stofoverlast.

Gebruik hem hobbymatig, inmiddels jaar of 3 en is nog als nieuw, hoe lang deze meegaat weet ik niet, maar gezien de prijs kun je je hier geen buil aan vallen
 

AlainDM

Nieuw lid
9 mrt 2018
10
2
Ik heb er zo een.
Ben er tevreden mee. Ook wel eens gewerkt met een (oudere) Festool ETS 150 en gevoelsmatig weinig verschil.
ik vind dat deze goed in de hand ligt, heeft ook een soepele kabel die lang genoeg is. En ik kan er mijn Festool slang op aansluiten, heb dan met schuurpapier met 9 gaten ook weinig stofoverlast.

Gebruik hem hobbymatig, inmiddels jaar of 3 en is nog als nieuw, hoe lang deze meegaat weet ik niet, maar gezien de prijs kun je je hier geen buil aan vallen
Hoi,

Dank voor de info, ik had deze zien staan in de lokale bouwmarkt en de demo-machine lag me goed in de hand .De prijs is inderdaad geen hoofdbreker .Krijg hier in de winkel trouwens nog wat korting zodat de prijs in de buurt komt van de internetwinkels. Heb echter zelf nog geen Metabo machines gehad en hoorde dat de kwaliteit een paar jaar terug toch wat minder was geworden.Ze zouden zich toch herpakt hebben en terug degelijke machines afleveren qua prijs/kwaliteit. En als je wat info kan krijgen van iemand die er al een tijdje mee gewerkt heeft hier op het forum..... Zal ze komend weekend eens gaan halen.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Ibood is een site waar elke dag een nieuwe aanbieding wordt aangeboden tegen flink lagere prijzen, het is een webwinkel die intussen al heel wat jaren in nederland actief is en zeker te vertrouwen is en nee ik heb geen aandelen.
De Ibood Hunt die gisteren en vandaag aan de gang is laat steeds een artikel, zoals de Metabo voor 5 minuten in de aanbieding, als de tijd of het aantal stuks dat ze hebben op is, gaan ze over op een volgend artikel.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
70
Veldhoven
Ibood is een site waar elke dag een nieuwe aanbieding wordt aangeboden tegen flink lagere prijzen, het is een webwinkel die intussen al heel wat jaren in nederland actief is en zeker te vertrouwen is en nee ik heb geen aandelen.
De Ibood Hunt die gisteren en vandaag aan de gang is laat steeds een artikel, zoals de Metabo voor 5 minuten in de aanbieding, als de tijd of het aantal stuks dat ze hebben op is, gaan ze over op een volgend artikel.
Dankjewel.
Ik ga een account aanmaken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.