Metabo KSG216M + GTA2600 onderstel

Papui

Actieve deelnemer
27 jun 2017
56
1
Allen,

Bij deze zet ik mijn afkortzaag van Metabo en onderstel van Bosch professional te koop.

De reden? Wel, ik loop soms tegen de grenzen aan van de huidige afkortzaag. Daardoor ga ik op zoek naar een groter model. De afkortzaag is eigenlijk niet zo veel gebruikt, deze is nog in zeer goede staat. Er zit nog een 2de splinternieuwe zaagblad bij.

De afkortzaag kan in diverse hoeken vastgezet worden en door middel van de laser kan je (in principe) nooit meer fout zagen 🤣🤔

Het onderstel klapt mooi bijeen waardoor dit netjes weggeborgen kan worden indien het niet gebruikt wordt.

Dan komen we uit bij de prijs. Zelf dacht ik ergens rond de €250. De afkortzaag met het onderstel is af te halen in Leopoldsburg Belgie.

Deze advertentie is geschreven via de telefoon en het lijkt erop dat er op deze manier geen foto’s toegevoegd kunnen worden. Deze zal ik er morgen of overmorgen dan nog even opzetten indien gewenst.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.