Messenblok wat eenvoudig te reinigen is

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.429
235
Gem. Winsum (Groningen)
Ik zat al een poosje na te denken over een reinigbaar en mooi messenblok. Dit is DE oplossing.
Ik gebruik nu een magneetplankje van een mooi stukje hout. Maar daar zitten de messen onbeschermd en altijd beetje rommeling schots scheef op.

Dank voor delen.

• Leuk
Waarderingen: jaap

LFlab

Post veel
7 mei 2018
1.078
370
Rosmalen
Dat is een goed idee zeg! Mooi ontwerp zo. Mijn enige overweging zou wel zijn om in het onderste stuk van de deling een deuvel verbinding te maken of zo, of een extra knikje, om te voorkomen dat als iemand daar een mes in zet, hij hem meteen op zijn vingers krijgt als ie eruit valt. En je wil ook niet dat ze een snijkant verzieken door hem tegen die magneetjes te wringen.

(misschien is dat specifiek een probleem bij ons in het gezien, wij zijn verdeeld in "de bokken" (mijn dochter en ik zijn eigenzinnig en koppig, maar wel heel handig) en "de klunzen" (mijn zoon en mijn vrouw, geen technisch inzicht, wel wat socialer)

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.710
3.930
Is een bestek la uit de mode of zo? Er mag bij gods gratie een koffiemachine op het aanrecht staan, maar daar houd het wel mee op. En het moet in de vaatwasser kunnen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.