Mentor houtdraaien gezocht, liefst omgeving Sud-west Fryslan (Makkum)

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
59
3
Beste mensen, enige tijd geleden heb ik een (redelijk) oud huis gekocht, dat ik nu volop aan het renoveren ben. Vanwege economische en filosofische redenen doe ik heel veel zelf. Nu loop ik tegen een heleboel ouderwets draaiwerk aan, dat ik moet gaan herstellen/vernieuwen.

Ook hier zou ik graag zelf mee aan de slag gaan. Dacht eerst aan een cursus, maar denk dat het iets verder gaat dan dat. Toen kwam ik op de site van radius Noord-Holland-Noord het mentorsysteem tegen. Dat leek me een goede insteek. Ga contact met hun opnemen, maar misschien valt er dichterbij iemand te vinden?

Ik zoek eigelijk iemand waarbij ik begeleid stukken kan draaien, mogelijk op een draaibank. Het is niet heel veel, maar wel wat (PM voor info). Het zijn veelal kleine dingen, maar zeker ook 1 groot ding. Wie kan me helpen de juiste persoon te vinden.

Dank,
Tim
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.