Hallo allemaal,
Ik ben Maurits en ik heb me nu eindelijk ook maar op het forum aangemeld. Ik kwam al redelijk vaak langs als gast om te gluren naar de werkstukken die jullie gemaakt hadden
. En daar viel je af en toe prompt van achterover. Maar goed ik hobby af en toe ook met hout. Ik ben een gelukkige zonder werkplaats dus moet ik het in de tuin doen of in mijn slaapkamer
. Dus af en toe wordt ik wakker met een houtkrul in het haar.
Ik zal gelijk maar wat eigen werk laten zien:
[album]255[/album]
Wat prutswerk in berkenfineer en tegelijkertijd mijn eerste zwaluwstaartjes
. Wil daarvan namelijk een gereedschapkistje bouwen.
[album]256[/album]
[album]258[/album]
[album]259[/album]
[album]260[/album]
[album]261[/album]
En de onderste vier afbeeldingen laten een zelf gebouwde schommelbank zien. Mijn eerste grote houtproject alleen moet ik hem nodig weer eens in de verf zetten. Maar goed dat is voor mooier weer.
Verder mocht er iemand in de nabije omgeving van Rotterdam een goede houtzaak weten, hou ik mijn aanbevolen.
Ik ben Maurits en ik heb me nu eindelijk ook maar op het forum aangemeld. Ik kwam al redelijk vaak langs als gast om te gluren naar de werkstukken die jullie gemaakt hadden
Ik zal gelijk maar wat eigen werk laten zien:
[album]255[/album]
Wat prutswerk in berkenfineer en tegelijkertijd mijn eerste zwaluwstaartjes
[album]256[/album]
[album]258[/album]
[album]259[/album]
[album]260[/album]
[album]261[/album]
En de onderste vier afbeeldingen laten een zelf gebouwde schommelbank zien. Mijn eerste grote houtproject alleen moet ik hem nodig weer eens in de verf zetten. Maar goed dat is voor mooier weer.
Verder mocht er iemand in de nabije omgeving van Rotterdam een goede houtzaak weten, hou ik mijn aanbevolen.