Materiaal gebruikt in een camper

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
639
101
Sterksel
Mijn schoonouders willen een kledingroede in een uitsparing in de 'garage' van hun camper. Zie het rood omcirkelde op de foto.


2022-11-12 14.48.50.jpg


Op zich niet zo spannend. Mijn idee is om aan beide kanten een plankje te maken met een gat waarin een houtenstok past.
Echter, het plaatmateriaal van de camper lijkt overal maar 15mm dik en ik wil er ook niet compleet doorheen schroeven. Vandaar dat ik het ook niet in de linker wand wil doen, want dat is een buitenwand. :)

Weet iemand wat voor materiaal het is waarmee zo'n plaat van een camper bekleed is en of ik ook gewoon iets van lijm of kit kan gebruiken? Zo ja welke?
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Als je nu van te voren 2 plaatjes vastschroeft/lijmt aan de stok dan klem je het geheel tussen de uitsparing en volstaan schroefjes die maar 10mm uitsteken?
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

kimbo.

Nieuw lid
3 jan 2020
3
2
dat is meestal populieren multiplex met een harde toplaag. daar kan je gewoon in schroeven al doe ik dat meestal heel voorzichtig of met de hand.
 
  • Leuk
Waarderingen: twdi

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.