marktplaats

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.919
2.536
Ik probeer wat op het forum aan te bieden, maar ik moet tags toevoegen. Wat moet ik daar invullen om mijn aanbod op de marktplaats te krijgen?
 

jorisvh

Post veel
om iets op het marktplein te zetten moet je, denk ik toch, enkel de post in de juiste categorie plaatsen via "plaats onderwerp" > "plaats onderwerp in ..." > "marktplein" vanop de home page.
volgens het marktplein reglement moet je een tag in de titel toevoegen (te koop / gezocht / ...) zodat het voor iedereen meteen duidelijk is of je iets zoekt dan wel kwijt wil. deze regel wordt duidelijk niet strikt opgevolgd want meer dan de helft van de posts voldoet niet.
daarnaast heb je nog tags die aan de post meegegeven kunnen worden en waarop met geavanceerd zoeken gezocht kan worden, maar ik denk niet dat dat is wat in het reglement bedoeld wordt.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.754
979
Omgeving Eindhoven
Bij het marktplein moet je, in tegenstelling tot normale berichten, zogenaamde Tags invullen (staat onderaan je bericht, net boven de knop "plaats onderwerp"). Dat zijn trefwoorden om het onderwerp beter te kunnen vinden met zoeken ga ik vanuit.
Als je die niet invult kan je in dat deel van het forum inderdaad niets plaatsen. Ik zet daar altijd het typenummer van een machine in, of gewoon nogmaals in 1 woord wat ik verkoop.
In dat vak gewoon iets intypen, dan komt er een popup die je dan aanklikt (of idd gewoon op enter zoals Trigger al aangaf).

Volgens het regelement in de titel, je onderwerp beginnen met [Te koop] of [Gezocht] oid. Maar als je dat niet doet, zit daar geen blokkade op.

Vervolgens natuurlijk nog wel op de knop Plaats onderwerp klikken (al ga ik er wel vanuit dat je dat al had gedaan...)

Zie hieronder in een plaatje:
Marktplein.jpg
V
 
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.919
2.536
Als ik het invul zoals jullie zeggen en ik druk op enter, dan krijg ik oeps vul een tag in.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.