Marco even voorstellen

Marco `67

Nieuw lid
28 mrt 2022
10
8
venlo
Hallo , mjn naam is Marco Sanders ik ben 54 jaar. Ik wil graag een iets met hout gaan doen als zijnde nieuwe hobby. Ik ben me vooral nog aan het orrienteren en aan het leren wat er zoal allemaal met hout gemaakt wordt. Ik ben erg onder de indruk geraakt. dmv van forums en filmpjes via youtube is mijn intresse steeds meer geworden en probeer zelf wat kleine projectjes na te maken. dit met name om me beetje eigen te maken met zowel hout als zijnde machines. Ik hoop nog veel te leren. Groet Marco
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Superkees

Marco `67

Nieuw lid
28 mrt 2022
10
8
venlo
welkom, marco uit 1967 (?),
door het bekijken van al die filmpjes zal je wel een steile klimmuur gezien hebben
waarin heb je je tanden reeds gezet ?
welk gereedschap gebruik je ?
Ik heb reeds een zaagtafel gekocht een DeWalt 7492 , Kolomboormachine HBM 16 , Bovenfrees Makita, Combi band-schijfschuurmachine, kleine lintzaag Silverline, ik was al in bezit van makita LS0815LN, en de makita Flipper had ik ook al eerder aangeschafd. Electrische schaaf makita enz enz Ik heb laatst, een kist gekregen van timmerman waar diverse schaven etc in zitten dan heb ik nog wat handbeitels . wat meet driehoeken en winkelhaken. Denk dat ik redelijk wat heb voor beginnend hobbieist. En ik beschik nog van een dubbele garage met krachtstroom . Ik heb van stuk mdf (bovenkant vitrinekast) een tafeltje voor kolomboormachine gemaakt. Ik heb ooit een zware tafel gekregen waarin een mooi rond gat zit afgedekt met glasplaatje wat je kunt verwijderen hier heb ik een oudere freesmachine onder gebouwd om wat uit te proberen. ( ik denk dat dit ooit hiervoor bedoelt is dit tafeltje? ) Gewoon wat proberen met afvalhout machines leren kennen enz enz en ik had nog een houten werkbank gemaakt maar niet zo'n mooie als die ik wel eens voorbij zie komen. Maar wil wel zaagtafel keer inbouwen en dan volgens het concept van de tafels die ik gezien heb.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
voor een beginner is het al een mooi assortiment. Toen ik begon kwam ik niet veel verder met een paar houtsnijmessen. Dat is na 3 jaar wel veranderd. Welkom op het forum!
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco `67

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.