Makita LB1200 F of Metabo Bas318 ? Of HBM350 pro lintzaag

zoldercircuit

Actieve deelnemer
7 mrt 2019
74
1
Ik ben op zoek naar een lintzaag waar ik toch ook grotere dingen mee kan zagen zoals een stuk boomstronk of zo maar evenzeer fijne latjes. Volgens de reviews en youtube testen lijkt de Metabo de beste oplossing. De HBM 350 Profi heeft dan weer de grootste zaagcapaciteit maar de reviews zijn minder lovend over de afwerking en stevigheid van het toestel. Is er iemand die soelaas kan brengen? Momenteel heb ik eentje van de Lidl voor 99 € en daar was ik niet zo tevreden van.
 
  • Leuk
Waarderingen: henck

JohannesB

Nieuw lid
21 feb 2016
1
0
IK heb deze een jaar of 5 geleden gemaakt. Maar is niet precies mee te zagen. Is wel geschikt voor het wat groffe werk.
 

zoldercircuit

Actieve deelnemer
7 mrt 2019
74
1
Het is dus een Metabo Bas 318 geworden. Deze had ik al even uitgetest en deze bevalt me heel goed. Zeker als je van zo een speelgoed als die van de Lidl komt. Ik heb er blokken mee gezaagd tot latjes. Top. Verlichting erop is ook handig. Het is wel een heel zwaar toestel! Niet makkelijk te verplaatsen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.