Makita cadeauwinkel voor Belgen - iemand ervaring?

jorisvh

Post veel
Hallo,

Ik heb nog 20 punten staan in de makita.nl cadeauwinkel maar daar kan ik niet veel zinnigs voor inruilen.
Ik overweeg nu nog snel (voor 31 maart) een Makita accu schroef/boormachine body bvb DDF484ZJ oid aan te kopen om extra 10 punten te verzamelen zodat ik er 30 heb en een 18V 5Ah accu kan scoren (die anders minstens 75€ kost en die je nooit genoeg hebt).

Heeft iemand ervaring met punten inwisselen punten in de Makita cadeauwinkel als niet-inwoner van Nederland?
Makita zegt zelf: https://www.makita.nl/data/pam/public/voorwaarden_actie_en_cadeauwinkel_dec-mrt2022v2.pdf
Als niet-ingezetene van Nederland kun je gebruik maken van de acties waarbij je het gratis actie-item kunt ophalen bij het per mail gecommuniceerde Servicepunt in Nederland.

Iemand enig idee waar die servicepunten zich zoal bevinden? Is dat eender welke officiële Makita verdeler?
Ik wil de vrouw wel op een dagje Sluis (met een klein ommetje) trakteren, maar met de huidige brandstofprijzen kan ik moeilijk naar Amsterdam bollen voor een accu.

Of is er misschien een bereidwillig forumlid dat het cadeau in NL zou willen ophalen (of waar ik het naar kan laten verzenden) en vervolgens naar BE verzenden (uiteraard vergoed)?
dankjewel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Hallo,

Ik heb nog 20 punten staan in de makita.nl cadeauwinkel maar daar kan ik niet veel zinnigs voor inruilen.
Ik overweeg nu nog snel (voor 31 maart) een Makita accu schroef/boormachine body bvb DDF484ZJ oid aan te kopen om extra 10 punten te verzamelen zodat ik er 30 heb en een 18V 5Ah accu kan scoren (die anders minstens 75€ kost en die je nooit genoeg hebt).

Heeft iemand ervaring met punten inwisselen punten in de Makita cadeauwinkel als niet-inwoner van Nederland?
Makita zegt zelf: https://www.makita.nl/data/pam/public/voorwaarden_actie_en_cadeauwinkel_dec-mrt2022v2.pdf
Als niet-ingezetene van Nederland kun je gebruik maken van de acties waarbij je het gratis actie-item kunt ophalen bij het per mail gecommuniceerde Servicepunt in Nederland.

Iemand enig idee waar die servicepunten zich zoal bevinden? Is dat eender welke officiële Makita verdeler?
Ik wil de vrouw wel op een dagje Sluis (met een klein ommetje) trakteren, maar met de huidige brandstofprijzen kan ik moeilijk naar Amsterdam bollen voor een accu.

Of is er misschien een bereidwillig forumlid dat het cadeau in NL zou willen ophalen (of waar ik het naar kan laten verzenden) en vervolgens naar BE verzenden (uiteraard vergoed)?
dankjewel!
Makita Nederland (Eindhoven) zit op 4,1 kilometer bij mij vandaan, dus je mag mij benaderen voor hulp.Schermafbeelding 2022-03-28 155411.jpg
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Ik neem aan dat je er met Jan wel uitkomt, maar geef gerust nog een gil. Kom regelmatig bij isero Soest .
 
  • Geweldig
Waarderingen: jorisvh

jorisvh

Post veel
Hallo @Jan van den Broek,

dat klinkt fantastisch! ik stuur je een PB.

Ook, @Joost Kok, dankjewel voor het aanbod!
het is me momenteel nog niet duidelijk of en hoe ik die Makita servicepunten kan kiezen, dus moest er niks in de buurt van Eindhoven zijn, komt jouw aanbod misschien toch nog van pas!

geweldig toch, die snelle bereidwillige medeforumbewoners hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

jorisvh

Post veel
de hulp blijft maar toestromen, dit komt dus sowieso goed (y).
alvast eerst nog 10 punten verdienen voor de actie afloopt zodat ik die vervolgens kan inwisselen.
na wat rondneuzen in de snoepwinkel lijkt het er op dat ik naast een servicepunt in NL ook een leveradres in NL kan opgeven. heb daar nog even bevestiging van gevraagd want het is wel wat verwarrend.
1648483013374.png
in dat geval is laten afleveren vlak boven Zelzate misschien een handige optie. op weg naar Antwerpen is dat geen grote omweg.

of, alsnog een verzendlabel doormailen natuurlijk.
ik wacht dus nog even op de extra punten, antwoord van makita.nl (ik kan moeilijk van ze verwachten dat ze even snel zijn als dit forum :sneaky:) en dan bekijken wat minst moeite voor de bereidwillige helpers is.

alvast bedankt voor alle aangeboden hulp!
 

Jeweetje

Actieve deelnemer
10 jul 2021
27
11
Zeeuws Vlaanderen
Prima, hoor het wel als je de punten te pakken hebt en m'n gegevens nodig hebt voor verzending.
Heb enig tij terug ook een extra accu via punten besteld, was binnen ca 14 dagen na aankoop binnen.
 

Smetk01

Nieuw lid
18 jul 2022
3
0
Puurs België
de hulp blijft maar toestromen, dit komt dus sowieso goed (y).
alvast eerst nog 10 punten verdienen voor de actie afloopt zodat ik die vervolgens kan inwisselen.
na wat rondneuzen in de snoepwinkel lijkt het er op dat ik naast een servicepunt in NL ook een leveradres in NL kan opgeven. heb daar nog even bevestiging van gevraagd want het is wel wat verwarrend.
Bekijk bijlage 117163
in dat geval is laten afleveren vlak boven Zelzate misschien een handige optie. op weg naar Antwerpen is dat geen grote omweg.

of, alsnog een verzendlabel doormailen natuurlijk.
ik wacht dus nog even op de extra punten, antwoord van makita.nl (ik kan moeilijk van ze verwachten dat ze even snel zijn als dit forum :sneaky:) en dan bekijken wat minst moeite voor de bereidwillige helpers is.

alvast bedankt voor alle aangeboden hulp!
Is het nu al gelukt om te registreren met een Belgisch adres op een NL afhaalpunt? Mvg kenneth
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.098
1.935
Klein-Brabant, Vlaanderen
Mijn interesse ligt vooral bij massief hout. Ik ben beginneling uit intresse hiervoor zonder ervaring. Maar heb voor mezelf al een eiken kast gemaakt, eiken aquarium kast. En volgend project is een eiken trap te maken.
een eiken kast en een eiken trap zijn geen projekten voor een beginneling
zonder indiscreet te willen zijn: welk gereedschap + machines heb je & waar haal je je kennis (internet, school, . . .) ?
 

Smetk01

Nieuw lid
18 jul 2022
3
0
Puurs België
een eiken kast en een eiken trap zijn geen projekten voor een beginneling
zonder indiscreet te willen zijn: welk gereedschap + machines heb je & waar haal je je kennis (internet, school, . . .) ?
Ik heb vooral wat handmachines van makita.(freesmachine,afkortzaag,figuurzaag,enz.) En kast moet je niet veel bij voorstellen(open vaste kast) met eiken planken gemaakt met verborgen bevestigingen en die ook een wc buis wegsteekt. Ik leer vooral veel van het internet (websites, forums, youtube) mijn schoolopleiding is elektriciteit dus voor hout heb ik daar niet veel aan buiten het logisch inzicht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.