Maker van oa meubels stelt zeg voor.

Venfrenk

Nieuw lid
15 mei 2022
7
9
Den Haag
Hallo daar,

Ik ben het venfrenk 1988. Ik werk parttime aan creatieve projecten die zich vaak uiten in meubels.
Ik hou van experimenterend met vormen en patronen, heel lang aan iets prutsen opzoek naar verassende esthetiek.
Deze vaagheid hebben ze me op de kunst academie aangeleerd.
Tegenwoordig vervaardig ik de meeste projecten uit hout maar op de academie experimenteerde ik ook met papier, karton en textiel in mijn meubels.

Naast de meubels doe ik ook aan houtsnijden en houd ik me graag bezig met de vouwkunsten beter bekend als origami.
Oh nu ik toch al mijn hobby's op tafel gooi, ook sleutelen aan brommers en auto's maar ook het bespelen van drums en ukelele zijn bezigheden in mijn vrije tijd.

Ik ben minder begaafd op het gebied van traditioneel meubel maken en daarom kijk ik soms wat rond op het forum voor tips en tricks die mij nooit aangeleerd zijn.
Graag zou ik af en toe gebruik maken van jullie expertise als ik niet weet hoe ik iets het beste kan doen.

Ja dit was het wel. Wat een mooie dingen gebeuren er hier en wat een vriendelijkheid.
Groeten!

IMG-20210119-WA0010.jpg
eend.jpeg
 

Venfrenk

Nieuw lid
15 mei 2022
7
9
Den Haag
welkom !
die ladenkast ziet er niet mis uit
heb je de fronten zelf in reliëf samengesteld ?
Dank voor het compliment.
Inderdaad is het een reliëf wat je ziet en zelf samengesteld.
De hele kast is gewoon uit MDF en daarna flink in de verf gezet.
Hier nog een plaatje waarin je beter kunt zien dat het oppervlakte 3d is.

De kast fungeert als commode.
IMG-20210119-WA0006.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.