Mafell MT 55cc

Status
Niet open voor verdere reacties.

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
218
15
culemborg
Mafell invalzaag MT 55 cc
zelf ooit gebruikt gekocht en nu toch een nieuwe aangeschaft. (weer dezelfde).
Staat is gebruikt.

de aansluiting voor de stofafzuiging is kapot. Is met wat tape op te lossen, maar is niet altijd handig vind ik.
(Ik denk dat hij bij de vorige gebruiker een keer gevallen is). Heb zelf het gevoel dat hij niet helemaal recht is.

bieden vanaf €100,- alleen ophalen en géén handelaren, alleen mensen die er zelf mee willen gaan doen.

Groeten,
Dirkjan

IMG_20240409_105137.jpg

IMG_20240409_105144.jpg

IMG_20240409_105203.jpg
 

cverkooyen

Actieve deelnemer
25 okt 2015
131
0
Afhankelijk van de locatie heb ik interesse!

Wat is de reden dat je een nieuwe hebt gehaald en heb je ook een foto van de zool?
 

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
218
15
culemborg
Afhankelijk van de locatie heb ik interesse!

Wat is de reden dat je een nieuwe hebt gehaald en heb je ook een foto van de zool?
Ja Culemborg inderdaad. Ik zal even kijken of ik nog een foto van de zool kan maken. Maar dat duurt even. Ben de aankomende dagen niet in de werkplaats.
Ik vind het vooral vervelend dat de slang van de stofzuiger niet goed blijft zitten.
 

cverkooyen

Actieve deelnemer
25 okt 2015
131
0
Ja Culemborg inderdaad. Ik zal even kijken of ik nog een foto van de zool kan maken. Maar dat duurt even. Ben de aankomende dagen niet in de werkplaats.
Ik vind het vooral vervelend dat de slang van de stofzuiger niet goed blijft zitten.

Ah, dat is wel een beetje uit de richting helaas
 

rinus

Post veel
13 nov 2011
754
154
Heerde
marinusvannorel.nl
Het draaibare stuk zal het probleem niet zijn. Het afgebroken stuk van de machine is het probleem, waardoor het draaibare stuk niet meer blijft zitten. Ik heb het opgelost door stukje pvc warm te maken en er over heen te schuiven. Blijft goed zitten tijdens gebruik en is ook nog goed te verwijderen bij de zaagbladwissel. Heb zo geen foto bij de hand, maar bij belangstelling kan ik die vanavond wel maken en plaatsen.

Het snelle wisselen van een zaagblad is wel wat minder, maar niet erg storend.

Overigens zo ongeveer het enige minpunt van Mafell; de valbestendigheid is niet top.
 

Schuur

Nieuw lid
20 dec 2021
12
5
Amersfoort
Is hij nog beschikbaar? Ben op zoek naar een invalzaag voor op bouwklussen, zodat ik m'n goede in de werkplaats kan houden. Deze zou perfect zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.