Hey iedereen,
Ben op zoek naar een tafelzaag(je) om wat meer en preciezer dingen te gaan knutselen.
Heb hierbij mijn oog laten vallen op een blauwe bosch GTS 10 XC, welke ik dan wil integreren in een werkbank.. Nu kwam ik deze tegen op de site van axminster in de UK ( ik was daar trouwens de AW10BSB2 aan het bewonderen
) en bij prijsvergelijk met Belgische en Nederlandse websites, komt die GTS van over het water nog steeds voor ruim 250€ minder tot mij thuis..?!
Specs van de zaag lïjken me identiek(motorvermogen, 230V,..)
Zie ik hier nog verschillen of bijkomende kosten over het hoofd??
Iemand ervaring met deze zaag (of andere elektrische toestellen) van díe website?
Werken deze op het Belgische elektriciteitsnet zonder meer?
Wie trouwes ervaring heeft met de AW10BSB2, mag deze ook delen.. Ik vind er weinig over en in De Pinte hebben ze het model niet in de winkel staan..
Alvast bedankt!
Ben op zoek naar een tafelzaag(je) om wat meer en preciezer dingen te gaan knutselen.
Heb hierbij mijn oog laten vallen op een blauwe bosch GTS 10 XC, welke ik dan wil integreren in een werkbank.. Nu kwam ik deze tegen op de site van axminster in de UK ( ik was daar trouwens de AW10BSB2 aan het bewonderen
Specs van de zaag lïjken me identiek(motorvermogen, 230V,..)
Zie ik hier nog verschillen of bijkomende kosten over het hoofd??
Iemand ervaring met deze zaag (of andere elektrische toestellen) van díe website?
Werken deze op het Belgische elektriciteitsnet zonder meer?
Wie trouwes ervaring heeft met de AW10BSB2, mag deze ook delen.. Ik vind er weinig over en in De Pinte hebben ze het model niet in de winkel staan..
Alvast bedankt!