Maandag Koningsdag, waar gaan we naar zoeken?

teun van bloemendal

Actieve deelnemer
5 apr 2026
107
75
23
Den helder
Helaas niks gevonden, was op texel wezen kijken, in den burg belachelijk druk, en ookal stond op hun site dat ze open waren, was de rommelmarkt in den hoorn ook dicht 🥲

En om het nog somberder te maken, zag ik ook van dichtbij op de heenweg een duif frontaal aangereden worden. Wel dierenambulance gebeld want het arme beestje was verbazingwekkend nog in leven, maar helaas tegen de tijd dat ze er waren appte ze me dat ie alsnog overleden was. Best sombere dag.

Hopelijk gaat de koningsdag van jullie wel beter verlopen, iedergeval zonder iets wat dood gaat vlak voor je ogen😅

• Verdrietig
Waarderingen: kees poortman

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.426
609
hilversum
Moeten we nog wel een beetje centrale plek vinden, en dan gratis entree voor forumleden, mits ze een beetje inzet tonen :).
Als je een buurtcentrum kan vinden is het soms gratis alleen geen eigen consumpties.
Met zaal huren zal je toch entree moeten vragen.
Ligt er ook aan hoe groot je wil gaan.
Zou beginnen met een bijeenkomst voor alleen forum leden.
En kijken hoe dat loopt.
Ik kan me heugen dat er ooit is iets is gepost op het forum over plannen/ideeën maar kon het even niet vinden.

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.598
990
‘s-Hertogenbosch
Hoe wat en waar weet ik niet, ben er nog nooit geweest.. jammer genoeg.
Ik kan me voorstellen dat het een hele organisatie is om dit allemaal geregeld te krijgen en heb daar zeker respect voor.
Maar idd ik kijk wel uit naar de volgende editie, wanneer..
Heb wel begrepen dat er meer forumleden uitkijken naar een ontmoet-moment, wat het uiteindelijk ook is.
Vorig weekend was de landelijke houtdraaidag, waar vele bekenden elkaar tegenkwamen, er hing een gezellige sfeer tussen mensen met één interesse,
Houtdraaien.
Ik kan me voorstellen dat elke andere discipline op dit forum ook z’n kennissen heeft en dat deze mogelijkerwijs hun kunnen willen presenteren.
Ook zou het een presentatie kunnen zijn voor nieuwe producten.
Een handelsplaats zou mogen, trekpleisters moeten er ook zijn. Handelaren komen tenslotte niet voor niks maar kunnen op deze wijze wel een ander publiek aantrekken.

Nogmaals ik vind het jammer dat de laatste edities niet doorgegaan zijn althans ik heb begrepen dat @jaap een alternatief had geregeld…..
Misschien dat iemand een enorm organisatietalent is en eventueel met hulp aan of van het organisatie team dit op wil en kan pakken…..

Jammer genoeg bezit ik niet over deze kwaliteiten en heb ook geen ondersteunend netwerk anders zou ik het zelf doen….

Sorry @jaap , ik wil je geen extra werk toe schuiven, maar hoop dat je het begrijpt en eventueel wil overwegen om iets dergelijks op te zetten….Misschien in een topic de oproep doen voor ondersteuning en daar een team te vormen mogelijk met de ervaringen uit het verleden en de toenmalige groep en connecties.

Met vriendelijke groeten John

• Leuk
Waarderingen: teun van bloemendal

0nn0

Actieve deelnemer
23 mei 2023
207
70
Hier soms daar
Twijfel nog steeds aan wandelen langs de kraampjes en of verkopen.

Kopen is lastig meestal is er wel machinaal gereedschap dat interessant kan zijn.
De herkomst, staat van en of verkoper vertrouw ik dan weer niet en loop door.
Handgereedschap het zelfde verhaal, slechte staat, houtrot, ongedierte, roest en hoge prijzen.

Had vorig jaar o.a Japanse en een Stanley nummer 8 schaven met originele doos.
Totaal geen interesse van kopers, wel vaak opgepakt en opgezocht.
Jeans heren kleding liep beter (lichter en als het valt is het niet kapot)

Edit:
Gister nog wat kleding ingepakt, klein beetje gereedschap en onderweg naar het Belgisch Park.
Stoot beitel, nooitgedagt nr 40, kruisstaal en een Ulmia tang en wat Japanse timmerman beitels.
Niks aan gereedschap verkocht, meer interesse was voor de herenkleding.
Wel leden van ambacht en gereedschap gesproken ook leuk.

0nn0

Actieve deelnemer
23 mei 2023
207
70
Hier soms daar
Hoe wat en waar weet ik niet, ben er nog nooit geweest.. jammer genoeg.
Ik kan me voorstellen dat het een hele organisatie is om dit allemaal geregeld te krijgen en heb daar zeker respect voor.
Maar idd ik kijk wel uit naar de volgende editie, wanneer..
Heb wel begrepen dat er meer forumleden uitkijken naar een ontmoet-moment, wat het uiteindelijk ook is.
Vorig weekend was de landelijke houtdraaidag, waar vele bekenden elkaar tegenkwamen, er hing een gezellige sfeer tussen mensen met één interesse,
Houtdraaien.
Ik kan me voorstellen dat elke andere discipline op dit forum ook z’n kennissen heeft en dat deze mogelijkerwijs hun kunnen willen presenteren.
Ook zou het een presentatie kunnen zijn voor nieuwe producten.
Een handelsplaats zou mogen, trekpleisters moeten er ook zijn. Handelaren komen tenslotte niet voor niks maar kunnen op deze wijze wel een ander publiek aantrekken.

Nogmaals ik vind het jammer dat de laatste edities niet doorgegaan zijn althans ik heb begrepen dat @jaap een alternatief had geregeld…..
Misschien dat iemand een enorm organisatietalent is en eventueel met hulp aan of van het organisatie team dit op wil en kan pakken…..

Jammer genoeg bezit ik niet over deze kwaliteiten en heb ook geen ondersteunend netwerk anders zou ik het zelf doen….

Sorry @jaap , ik wil je geen extra werk toe schuiven, maar hoop dat je het begrijpt en eventueel wil overwegen om iets dergelijks op te zetten….Misschien in een topic de oproep doen voor ondersteuning en daar een team te vormen mogelijk met de ervaringen uit het verleden en de toenmalige groep en connecties.

Met vriendelijke groeten John
Dit iets om leden te ontmoeten?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.